پروژه آبرسانی

دو پروژه آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول به بهره‌برداری رسید

دو پروژه آبرسانی به دو روستای شهرستان میانه در آذربایجان شرقی با حمایت اپراتور همراه اول به بهره‌برداری رسید.

روز سه شنبه 17 مرداد 1402 آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی دهستان کاغذکنان شهرستان میانه برگزار شد. در این رویداد الیاس گل محمدزاده (جانشین فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی)، سیدمهدی حسینی (مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی)، تیزمغز (معاون شرکت آب و فاضلاب این استان)، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ويژه این شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میانه، بخشدار منطقه و جمعی دیگر از مدیران استانی حضور داشتند.

حمایت همراه اول از دو پروژه آبرسانی

در این رویداد دو طرح عمرانی آبرسانی به روستاهای «قاراب علیا» و «بهمن آباد» به بهره‌برداری رسید که تامین و بارگذاری مخازن آب با حمایت همراه اول انجام شده بود. این پروژه با هدف کمک‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی به سرانجام رسید و علاوه بر حمایت اپراتور همراه اول، جمعی از خیران نیز در این پروژه مشارکت داشتند. در این پروژ مخازن 40 و 50 مترمکعبی در روستاهای بهمن آباد و قاراب علیا نصب شد.

حسینی، مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در این مراسم با اعلام این‌که این پروژه‌ها با همکاری اپراتور همراه اول، مشارکت اهالی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به بهر‌ه‌برداری رسیده؛ گفت «مردم، ولی‌نعمت ما هستند و آنچه در توان است باید برای مردم هزینه شود. آب شرب نزد ما به‌عنوان ودیعه‌ای است که باید به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.»

گفتنی است اپراتور همراه اول در گذشته در از پروژه‌های «تامین هزینه خرید تجهیزات آب شیرین کن برای برطرف کردن مشکل تامین آب شرب در شهرستان آبادان» و «بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای جلیعه باوی اهواز» حمایت کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*