کراس اوور کیا اسپورتیج مدل ۲۰۲۴

کیا اسپورتیج 2024 معرفی شد؛ چند تغییر جزئی و دیگر هیچ

کیا اسپورتیج مدل 2024 به‌صورت رسمی به بازار معرفی شد. مدل جدید کراس اوور Sportage به‌جز چند تغییر جزئی، آورده دیگری برای مشتریان ندارد.

کیا برای مدل 2023 کراس اوور پرطرفدار اسپورتیج که آغاز نسل جدید پنجم آن را رقم می‌زد، طراحی جدید هیجان‌انگیزی را تدارک دید؛ گفتنی است که این مدل یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی بازار ایران بر شمرده می‌شود. حالا این خودروساز کره‌ای اقدام به معرفی مدل 2024 این کراس اوور کرده است که مطابق انتظار، صرفاً تغییراتی جزئی را به همراه می‌آورد. در ادامه به جزئیات کیا اسپورتیج مدل 2024 می‌پردازیم.

معرفی کراس اوور کیا اسپورتیج مدل 2024

نمای جلو کراس اوور کیا اسپورتیج مدل ۲۰۲۴

همه تریم‌های اسپورتیج مدل جدید به‌صورت استاندارد با ایربگ‌های عقب و چراغ‌های ال‌ای‌دی جلو عرضه می‌شوند. همچنین تمامی تریم‌ها زیر کاپوت خود یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر SULEV30 دارند که می‌تواند 187 اسب بخار قدرت تولید کند. نیرو محرکه حاصل از این پیشرانه 4 سیلندر هم به‌واسطه یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به محور جلو یا هر دو محور فرستاده می‌شود. البته تریم‌های هیبرید و پلاگین هیبرید، همان‌طور که از نامشان بر می‌آید، برای تامین قوای محرکه خود از پیشرانه متفاوتی بهره می‌گیرند.

نمای عقب کراس اوور کیا اسپورتیج مدل ۲۰۲۴

البته این امکانات جدیدی که به اسپورتیج اضافه شده‌اند، با افزایش جزئی قیمت همراه‌اند. نتیجه این شده است که تریم پایه این شاسی بلند کره‌ای محبوب با نام LX حالا 27 هزار و 90 دلار قیمت دارد؛ پیش‌تر این تریم 26 هزار و 290 دلار قیمت‌گذاری شده بود. در ضمن، تا به اینجا قیمت تریم‌های هیبرید و پلاگین هییبرید اسپورتیج مدل 2024 رسماً مشخص نشده است.

کابین کراس اوور کیا اسپورتیج مدل ۲۰۲۴

کیا اسپورتیج نسل جدید، خصوصاً تریم‌های X-Line و X-Pro آن نقش شایانی در ثبت رکورد فروش جدید توسط کیا در ایالات متحده داشته‌اند؛ به‌طور دقیق‌تر، این شرکت سال گذشته از ثبت فروش 56 هزار و 703 دستگاهی طی ماه نوامبر در آمریکا خبر داد که بهترین میزان فروش آن در این منطقه در این ماه تاکنون بوده است. البته با طراحی چشمگیر متفاوت (به‌خصوص دی‌لایت‌های بومرنگی و چراغ‌های لوزی‌شکل)، امکانات و فناوری‌های فراوان و کابین جادار، جای تعجبی ندارد که Sportage به عملکرد مطلوبی دست پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*