سدان بی ام و i7 مشکی ضدگلوله

بی ام و i7 مشکی ضدگلوله معرفی شد؛ شاهکار برقی و با ابهت آلمانی‌ها

بی ام و از نسخه ضدگلوله i7 و سری 7 بنزین‌سوز پرده برداشت. آی 7 زرهی در برابر سلاح گرم و مواد منفجره مقاوم و از انواع امکانات برخوردار است.

بی ام و اخیراً نسخه ویژه Protection سدان سری 7 و همچنین i7، نسخه الکتریکی این سدان لوکس را معرفی کرد. این دو نسخه ویژه ساختار زرهی مقاوم، امکانات پیشرفته و سواری راحت را زیر پوشش یک طراحی به‌روز پرظرافت ارائه می‌دهند. با این بی ام و ضدگلوله بهتر است شاسی بلندهای غول‌پیکر ضدگلوله را فراموش کنید.

جزئیات نسخه ضدگلوله بی ام و i7 و سری 7 بنزین‌سوز

نمای جلو سدان بی ام و i7 مشکی ضدگلوله

این نسخه‌های ویژه بی ام و سری 7 بنزین‌سوز و الکتریکی در برابر سلاح گرم یا مواد منفجره مقاومند و مطابق با استانداردهایی خاص آلمان ساخته شده‌اند. اگر دقیق‌تر بگوییم، این سدان بی ام و حالا توانایی حفاظت در مقابل شلیک گلوله‌های کالیبر 54×7.62 میلی‌متر آر را دارد و همچنین باک بنزین آن دارای قابلیت خودترمیمی است تا در صورت شلیک گلوله، مانع نشت بنزین شود. بی ام و همچنین به تنظیم وزن بی ام و i7 ضدگلوله توجه داشته است تا این سدان بتواند بیشترین سرعت عمل، شتاب‌گیری و سقف سرعت ممکن را داشته باشد.

نمای عقب سدان بی ام و i7 مشکی ضدگلوله

بی ام و آی 7 نسخه پروتکشن برای تامین قوای محرکه خود متکی به 2 موتور الکتریکی است که توانایی تولید قدرت 544 اسب بخار و گشتاور 744 نیوتن متر را دارند. این خودرو آلمانی زرهی با این پیشرانه تمام الکتریکی، به سقف سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. در طرف دیگر، بی ام و سری 7 بنزین‌سوز نسخه پروتکشن از یک پیشرانه V8 با فناوری هیبرید خفیف 48 ولتی برای تولید قدرت 530 اسب بخار و گشتاور 749 نیوتن متر بهره می‌برد. نیرو محرکه حاصل از آن هم از طریق سیستم هوشمند xDrive به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

هر دو نسخه مذکور سوار بر رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی‌اند که با تایرهای پنچررو پوشانده شده‌اند. این تایرها می‌توانند تا سرعت 80 کیلومتر بر ساعت بدون باد از خودرو پشتیبانی کنند. آتش‌خاموش‌کن خودکار، فرستنده-گیرنده رادیو، تصفیه‌کننده هوا و میله پرچم هم برخی از آپشن‌هایی‌اند که پیش رو مشتریان این نسخه‌های ویژه سری 7 قرار داده می‌شود.

بی ام و سری 7 بنزین‌سوز و بی ام و i7 ضدگلوله از سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته متعدد و امکاناتی اختصاصی مثل سیستم اینترکام برای برقراری ارتباط بدون باز کردن درب‌ها یا پایین آوردن شیشه‌ها، سیستم صوتی باکیفیت برند بریتانیایی باورز اند ویلکینز و مکانیزم موتوری باز و بسته شدن درب‌ها بهره‌مند است. همچنین خریداران این دو نسخه ویژه قابلیت شخصی‌سازی بخش‌های مختلف آن‌ها نظیر روکش، رنگ و امکانات بسته به میل خود را خواهند داشت.

در نهایت، بی ام و در ماه دسامبر سال 2023 اقدام به تحویل سری 7 نسخه ضدگلوله خواهد کرد. نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این سدان لوکس آلمانی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*