بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S که عاشقان کنسول بازی مایکروسافت باید داشته باشند

از سال 2020 تاکنون، لوازم جانبی متنوعی برای ایکس باکس سری ایکس و اس که عنوان پر فروش‌ترین کنسول بازی را به‌نام خود ثبت کرده‌اند تولید شده است. در اینجا ما به بررسی 10 مورد از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S می‌پردازیم.

حدود سه سال از عرضه مایکروسافت Xbox Series X و S که برای ارائه عملکرد برتر بازار و گیم‌پلی فراگیر طراحی شده‌‌اند، می‌گذرد. این کنسول‌های بازی ویدئویی خانگی در نسل نهم به وعده‌ی خود عمل کرده و حتی سرعت فروش چشمگیرتری نسبت به نسل قبلی خود، Xbox One داشتند و سازگاری عقبرو با تمامی نرم‌افزارها و لوازم جانبی ایکس‌باکس وان را پشتیبانی می‌کنند.

به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود هر دو کنسول برای مدتی مورد توجه کاربران باقی بمانند و طبیعتاً لوازم جانبی این کنسول‌ها نیز تا چند سال آینده ماندگار خواهند بود. هر گیمر باتجربه‌ای می‌داند که لذت بازی وابسته به لوازم جانبی است که در کنار کنسول عرضه می‌شود. بنابراین کاربران به‌ جستجو برای یافتن لوازم جانبی پیشرفته برای دستیابی به تجربه بازی عالی ادامه خواهند داد.

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S

برخی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S منحصر به کنسول هستند، در حالی که برخی دیگر در واقع عضوی از لوازم جانبی نسل‌های قبلی کنسول خانگی مایکروسافت محسوب می‌شوند. ضروری‌ترین لوازم جانبی این کنسول آنهایی هستند که برای بهبود تجربه گیم پلی هر گیمر به صورت جداگانه طراحی شده‌اند.

برای تعدادی از کاربران، این ویژگی ممکن است به معنای انتخاب یک دسته بازی سفارشی باشد که برای دقت و راحتی بیشتر طراحی شده است، در حالی که برای برخی دیگر، ممکن است به معنای دستیابی به تجهیزات استریم متناسب با قابلیت‌های کنسول باشد.

بهترین لوازم جانبی کنسول‌های ایکس باکس

زمانی که صحبت از بهترین لوازم جانبی کنسول بازی به‌میان می‌آید، گزینه‌های زیادی مانند هدست، کنترلر و پایه شارژ به ذهن خطور می‌کنند. با این وجود، انتخاب باکیفیت‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم می‌تواند فرایندی سخت و زمان‌بر باشد. به همین دلیل ما در این مقاله لیستی شامل 10 مورد از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S را تهیه کرده‌ایم که علاقه‌مندان کنسول بازی مایکروسافت باید داشته باشند.

1. کارت توسعه ذخیره‌سازی Seagate

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S

یکی از تفاوت‌های اصلی بین کنسول‌های ایکس باکس سری X و S فضای ذخیره‌سازی هر کنسول است. در حالی که سری X شامل یک درایو حافظه داخلی 1 ترابایتی (تقریباً 800 گیگابایت فضای قابل استفاده) است، سری S از یک درایو 512 گیگابایتی (با تقریباً 360 گیگابایت فضای قابل استفاده) بهره می‌برد.

برای برخی از کاربران ممکن است این مقدار فضای ذخیره‌سازی کافی باشد، اما از آنجایی که این روزها بازی‌های ویدیویی از هر زمانی حجیم‌تر شده‌اند، بعضی گیمرها ممکن است به مقداری فضای ذخیره‌سازی اضافی برای مطابقت با نیازهای خود نیاز داشته باشند.

درواقع اکثر کاربران با مشکل حافظه محدود کنسول‌های سری ایکس/اس دست و پنجه نرم می‌کنند و قادر هستند تعداد کمی از عناوین را روی آن ذخیره کنند و اگر بازی جدیدی مدنظر گیمرها باشد، چاره‌ای جز خالی کردن درایو حافظه‌ خود ندارند.

در این صورت، کارت توسعه حافظه Seagate می‌تواند مفید باشد. کمپانی سیگیت یکی از تولیدکنندگان پیشرو در راه‌حل‌های ذخیره‌سازی انبوه داده است. همکاری این شرکت با مایکروسافت به‌منظور ساخت درایوهای خارجی برای سری X/S گیمرها را به سرمایه‌گذاری در این خط از درایوهای ذخیره سازی خارجی ترغیب می‌کند.

کارت توسعه سیگیت

کارت‌های توسعه‌ی فضای ذخیره‌سازی سیگیت از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S هستند که توسط نسل پنجم و ششم کنسول محبوب شده‌اند. به این ترتیب، بدون نیاز به اتصال با کابل USB یا USB-C، مستقیماً در پشت کنسول قرار می‌گیرند.

این کارت‌های توسعه در سه اندازه 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت عرضه می‌شوند. به عنوان یک مزیت اضافی، سرعت آنها نسبت به اکثر SSDها با محفظه‌ای برای جابجایی بازی‌ها بین حافظه داخلی و خارجی بیشتر است و در مقایسه با حافظه داخلی کنسول، زمان بارگذاری کاهش می‌یابد. مدل‌های ۱ ترابایتی کارت‌های حافظه اکنون توسط شرکت سیگیت با برچسب ۱۴۹ دلاری در دسترس خریداران قرار دارد.

2. هدست بی‌سیم Turtle Beach Stealth 600 Gen 2

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S ـ هدست بی سیم

هدست Stealth 600 Gen 2 محصولی است که از دید گیمرها جام مقدس را شکسته است و به صورت بی‌سیم کار می‌کند. این هدست با هر دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن قابل استفاده است که این قابلیت محبوبیت آن را افزایش می‌دهد.

یک هدست سطح بالا همیشه برای دارندگان ایکس باکس یک وسیله جانبی حیاتی خواهد بود، خواه این وسیله بازیکنان را به‌عنوان گیمرهای معمولی یا هاردکور طبقه‌بندی کند. به این ترتیب، دارندگان سری X/S با بهره‌مندی از هدست Turtle Beach، شرکتی که در تولید هدست‌های بازی تخصص دارد و این روزها تعداد زیادی لوازم جانبی دیگر را نیز می‌فروشد، بسیار خوش شانس هستند.

هدست بازی بی‌سیم Stealth 600 Gen 2 برای ایکس باکس جانشین Stealth 600 است، یک هدست محبوب دیگر از شرکت Turtle Beach که به کاربران گزینه‌ای مقرون به صرفه برای لذت بردن از صدایی با کیفیت بالا از طریق یک هدست بی‌سیم با عمر باتری بیشتر می‌دهد.

با این قابلیت‌ها، جای تعجب نیست که مدل Gen 2 یک گزینه فوق‌العاده‌ محبوب برای گیمرها در تمام سطوح تخصص و تجربه است. افرادی که قبلا یکی از محصولات شرکت سازنده‌ی این هدست را خریداری کرده‌اند، احساسی آشنا با مدل Stealth 600 Gen 2 پیدا خواهند کرد.

بدنه‌ی این هدست به‌طور کامل از پلاستیک ساخته شده اما بر روی یک سیستم لولا آویزان است که ساختاری بسیار بادوام و انعطاف‌پذیر به آن می‌دهد. قسمت داخلی هدست از چرم روکش‌دار ساخته شده است تا راحتی را هنگام استفاده اضافه کند.

میکروفون این محصول ظاهر آینده‌نگرانه محصولات Turtle Beach را حفظ می‌کند و به اندازه کافی دور از صورت قرار می‌گیرد تا در گیم‌های طولانی باعث حواس‌پرتی بازیکن نشود. شارژ باتری این محصول بیش از 15 ساعت استفاده دوام می‌آورد. بنابراین در حالی که فقدان گزینه سیمی می‌تواند برای برخی به‌عنوان یک نقطه ضعف تلقی شود، اما با این قابلیت‌ها بیشتر افراد ماهیت بی‌سیم دستگاه را ترجیح می‌دهند. این هدست را می‌توان با قیمت زیر 100 دلار از فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کرد.

3. فرمان بازی لاجیتک مدل G923

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S ـ فرمان بازی لاجیتک

تمام گیمرها از این واقعیت باخبر هستند که هیچ چیز مانند افزودن فرمان و پدال‌ها برای نزدیک‌تر شدن به حالت رانندگی واقعی وجود ندارد. فرمان بازی یکی از تجهیزات شبیه‌ساز رانندگی است که طرفداران بسیاری دارد. اگر شما نیز از گیمرهایی هستید که تجربه‌ی بازی با فرمان شما را به هیجان می‌آورد، با محصول برجسته‌ی شرکت لاجیتک که فرمان بازی G923 نام دارد آشنا شوید.

لاجیتک یک تولید کننده بزرگ رایانه شخصی و لوازم جانبی بازی است که بهترین کنترل کننده فرمان موجود در بازار را با مدل لاجیتک Trueforce G923 به‌نام خود ثبت کرده است. فرمان بازی G293 از یک سیستم بسیار مشابه با G29 پیروی می‌کند، اما به طور خاص برای Xbox بهینه شده است و یک صفحه چرخشی و چراغ‌های دور را اضافه می‌کند که قبلاً فقط ویژگی‌های نسخه‌های PC و PS4 G29 بودند.

فرمان لاجیتک G923 با مکانیزم بازخورد نیرو (True Force)، فناوری دوکلاچه و پدال ترمز قوی توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند. البته تهیه‌ی فرمان لاجیتک G923 برای علاقه‌مندان گران تمام خواهد شد. با قیمت 349.99 دلار، خرید فرمان مسابقه Trueforce در توان هر گیمری نخواهد بود.

اصطلاح True Force به فناوری ارتعاش لاجیتک اشاره دارد که برای تکرار لرزشی که در شاسی یک ماشین مسابقه احساس می‌شود طراحی شده است. احساس فرمان بیشتر به یک تجربه مسابقه‌ای اصیل کمک می‌کند، زیرا از چرم با کیفیت بالا ساخته شده است و نزدیکی دکمه‌ها به چرخ بدون ایجاد مانعی در تجربه، راحتی را به شما می‌دهد.

هنگام ترمزگیری و فشار دادن این فرمان به سمت پایین، مقاومت به تدریج سنگین‌تر می‌شود. این محصول برخلاف مدل قبلی خود که بسیار سفت بود، منعطف است. توجه داشته باشید که این محصول از نظر فنی دارای دو نوع است که یکی با ایکس باکس و پی‌سی کار می‌کند و دیگری با پلی استیشن. در حالی که گزینه‌های ارزان‌تری در بازار یافت می‌شوند، اما کسانی که در جستجوی یک تجربه مسابقه‌ای واقعی هستند، نباید تجربه‌ی بازی با این محصول خارق‌العاده را از دست بدهند.

4. دسته بازی بی‌سیم 8BitDo SN30 Pro

دسته بازی بی سیم

آخرین نسل کنسول‌های ایکس باکس به دلیل عملکرد خود با عناوین سه گانه مدرن شناخته شده‌اند و سری X/S گزینه‌های مناسبی برای بازی‌های یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل هستند. بنابراین اگر به‌دنبال تجربه بازی‌های قدیمی معتبر در سری X/S هستید، دسته بازی SN30 Pro از شرکت 8BitDo گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

شرکت سازنده که توسط PCMag تأیید شده است، SN30 Pro را به عنوان یک دسته بازی برای کنترل تمام بازی‌ها معرفی می‌کند. در حالی که این محصول مزایا و معایبی را در مقایسه با کنترلر استاندارد ایکس‌باکس ارائه می‌دهد، اما این کنترلر ممکن است انتخاب برتری برای کسانی باشد که با دسته‌ بازی‌های نسل چهارم و پنجم کنسول بزرگ شده‌اند و به دنبال تجربه بازی کلاسیک‌تری هستند.

این دسته بازی گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی برای دکمه‌ها و حساسیت استیک دارد و تمام آن چیزی را که از یک دسته بازی انتظار دارید به شما ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های 8BitDo Xbox شامل نگاشت دکمه‌های سفارشی و قابلیت تنظیم حساسیت ماشه است. گیمرها همچنین می‌توانند پروفایل‌های سفارشی روی این دسته بازی ایجاد کنند.

این دسته بازی بلوتوثی همچنین با رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار است و باعث می‌شود تعادل بازی بین ایکس باکس Series X/S و دستگاه‌هایی که روی سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شوند، ایده‌آل‌تر شود. این دسته بازی حتی با یک گیره بازی موبایل همراه است و عمر باتری 18 ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد.

درحال حاضر می‌توان SN30 Pro را با قیمت 44.99 دلار از آمازون تهیه کرد و بسته به اینکه کلیپ بازی موبایل در آن گنجانده شده باشد یا خیر، ممکن است بتوان آن را با قیمت ارزان‌تری از سایر فروشندگان دریافت کرد. این دسته بازی جایگزین بهتر، ارزان‌تر و قابل تنظیم‌تری برای Switch Pro Controller خواهد بود.

5. ریموت PDP Talon Media

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S _ ریموت

کنترل از راه دور مدت‌هاست که به‌عنوان یکی از لوازم جانبی کنسول بازی ایکس باکس ارزش خریدن را داشته است. برخی گیمرها، پیمایش در منوهای سری X/S را با کنترلر استاندارد انجام می‌دهند. با این حال، بسیاری ممکن است راحتی استفاده از یک کنترل از راه دور را ترجیح دهند.

گیمرهایی که به استفاده از ریموت عادت دارند، باید نگاهی به کنترل PDP Media Remote بیندازند که علاوه بر سری X/S با ایکس‌باکس وان نیز سازگار است. این کنترل از راه دور مجهز به نور پس زمینه فعال شده با حرکت است و وزن ناچیز 78 گرمی دارد که دو باتری AAA در قسمت پشتی آن قرار داده شده است.

طرح بندی دکمه‌ها نیز به راحتی قابل درک است، با یک طرح کنترل از راه دور استاندارد که شامل دکمه‌های رنگی «X»، «Y»، «A» و «B» کنترل ایکس‌باکس نیز می‌شود. مزیت دیگر این مورد از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S این است که نیازی به جفت شدن با سیستم مانند کنترلرهای سنتی ندارد.

این کنترل از راه دور با یک سنسور مادون قرمز ارائه می‌شود که تا زمانی که باتری‌ها بارگیری شوند، خارج از جعبه کار می‌کند. شما می‌توانید برای مشاهده برنامه‌هایی مانند HBO، Netflix و یا YouTube از این محصول استفاده داشته باشید که قطعا برای شما جذاب خواهد بود.

این ریموت از نظر ارگونومی سالم است، رابطی ساده دارد و استفاده از آن آسان است. علاوه‌براین اندازه کوچک و وزن سبک آن ممکن است باعث شود برای برخی به گزینه‌ای ارزان تبدیل شود. این ریموت را می‌توان تنها با 23 دلار از اکثر فروشنده‌ها تهیه کرد که آن را به خریدی خوب و کم‌ریسک برای گیمرهایی تبدیل می‌کند که به دنبال تجربه‌ای راحت از Xbox خود هستند یا از کنسول خود به عنوان ایستگاه چندرسانه‌ای اصلی استفاده می‌کنند.

6. کارت کپچر گیمینگ +Elgato HD60 S

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S _ کارت کپچر

کاربران بازی ویدیویی باید کاملاً با Elgato آشنا باشند، شرکتی که در ساده‌سازی راه‌حل‌های پخش برای همه اهداف تخصص دارد. کارت‌های کپچر Elgato و همچنین سایر خطوط تجهیزات پخش آن برای استفاده آسان هستند و به دلیل تولید تصویر با کیفیت بالا که با برنامه‌های پخش جریانی مانند OBS Studio و Streamlabs سازگار است، شناخته شده‌اند.

با ورود به نسل‌های بالاتر، بسیاری از کاربران فکر کردند که دوران کارت‌های کپچر به خصوص برای کنسول‌ها، به پایان رسیده است. اما طولی نکشید که مشخص شد این تفکر به دلیل اینکه ویژگی ضبط کردن گیم‌پلی در کنسول‌ها با محدودیت‌های فراوانی روبه‌رو بود، کاملاً اشتباه است.

کارت کپچر HD60 S+ همراه با یک کابل USB-C برای اتصال به رایانه شخصی و یک کابل HDMI برای اتصال به صفحه نمایش شما ارائه می‌شود. از آنجا، گیمرهای مشتاق می‌توانند به سادگی کابل‌ها را به اسلات‌های مناسب متصل کنند و یک استریم در برنامه استریم مورد علاقه خود در کمترین زمان با تاخیر تقریباً صفر داشته باشند. خود نرم‌افزار الگاتو توانایی این را دارد که برروی وب‌سایت‌های معروفی مانند توییچ، یوتیوب و دیلی‌موشن استریم کند.

از آنجایی که Xbox Series X/S قادر است ویدیو را با کیفیت 4K تولید کند، این کارت تصویربرداری می‌تواند گیم‌پلی 1080p60 را در حالی که گذر 4k60 ارائه می‌کند، ضبط کند. به این معنی که محصول نهایی به همین ترتیب خروجی 4K دارد.

کارت HD60 S+ همچنین دارای پشتیبانی از HDR (محدوده دینامیکی بالا) است که رنگ‌ها و جزئیات را در قسمت‌های تاریک و روشن بازی‌ها افزایش می‌دهد. بنابراین، HD60 S+ یک لوازم جانبی ضروری برای هر گیمری محسوب می‌شود. این کارت در حال حاضر با قیمتی کمتر از 200 دلار در فروشگاه اینترنتی آمازون عرضه می‌شود.

7. پایه شارژر PowerA

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S _ پایه شارژر

دسته بازی استاندارد ایکس باکس Series X/S که همراه با کنسول ارائه می‌شود، در استفاده از باتری‌های دوگانه‌ی A به عنوان منبع تغذیه پیش‌فرض دستگاه، تفاوتی با سایر کنترلرهای پایه مایکروسافت ندارد. با این حال، هر گیمری که به دنبال صرفه جویی در هزینه در دراز مدت است، باید گزینه‌های پایه شارژر را جستجو کند که Dual Charging Station از PowerA بهترین گزینه برای هر گیمری خواهد بود.

شرکت PowerA از سال 2009 لوازم جانبی کنسول‌های بازی را تولید کرده است و مجوزهایی از هر سه سازنده اصلی کنسول برای افزودن اعتبار بیشتر به محصولات خود دارد. اگرچه دامنه کار این شرکت فراتر از تولید لوازم جانبی مبتنی است، اما لوازم جانبی ضروری در مجموعه PowerA بی‌شک از بهترین وسایل به‌شمار می‌روند.

پایه شارژر PowerA یکی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S که توسط این شرکت تولید شده است‌ و عملکرد بسیار ساده‌ای دارد. این محصول دارای دو بسته باتری است که جایگاه باتری در پشت دسته بازی Xbox Series X/S را پر خواهد کرد. همچنین دارای سیم برق و چهار درب باتری است که دو تای آن برای دسته‌های بازی Xbox One سازگار هستند.

با استفاده از پایه شارژر PowerA شما قادر خواهید بود هزینه‌های مربوط به تعویض باتری را حذف کرده و در هزینه‌های خود برای نگهداری از Xbox صرفه‌جویی کنید. گیمرها در بین بازی‌ها می‌توانند دسته‌های بازی خود را به‌راحتی در بستر دوگانه ایستگاه شارژ قرار دهند تا باتری خود را به‌طور خودکار شارژ کنند، بدون اینکه نگران آسیب دیدن دسته بازی یا هشدار در مورد عمر باتری کم باشند.

سرعت شارژ این محصول در مقایسه با قابلیت‌های دستگاه‌های شارژ سریع که این روزها عرضه می‌شوند کمتر است، اما ماهیت دوگانه این وسیله جانبی به گیمرها اجازه می‌دهد تا زمانی که دسته بازی دیگری در حال استفاده است، یک دسته بازی را شارژ کنند و در نتیجه مشکل را کاهش دهند. پایه شارژر PowerA درحال حاضر با قیمتی حدود 25 دلار به فروش می‌رسد و می‌توانید مستقیماً آن را از وب سایت PowerA خریداری کنید.

8. کنترلر بی‌سیم حرفه‌ای SCUF Instinct Pro

کنترلر بی‌سیم حرفه‌ای SCUF Instinct Pro

از بسیاری جهات، دسته بازی ایکس باکس سری X/S بهترین نسخه از دسته بازی‌های ایکس‌باکس است که مایکروسافت تا به امروز تولید کرده. با این حال، گیمرهای هاردکور و بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی که به دنبال استفاده بیشتری از کنترلرهای خود هستند، باید دسته بازی Instinct محصل شرکت SCUF را امتحان کنند.

شرکت SCUF به‌جای تولید مجموعه‌ای از لوازم جانبی مختلف، جایگاهی در بازار برای تولید لوازم جانبی بازی‌های پرفورمنس پیدا کرده است، یعنی تولید کنترل کننده‌ها برای بازیکنانی که به دنبال برتری بیشتر در رقابت هستند. این شرکت همچنین آموزش‌هایی را در وب‌سایت خود ارائه می‌دهد که به گیمرها کمک می‌کند به بهترین نحو از دسته‌های بازی حرفه‌ای این کمپانی در بازی‌های منتخبی مانند Call of Duty استفاده کنند.

این کمپانی به‌طور مداوم در حال تولید دسته‌های بازی جدید با مجموعه‌ای از گزینه‌های قابل تنظیم است، اما کنترلر Instinct Pro محبوب‌ترین پیشنهاد آن است که با تمام ویژگی‌های کنترلرهای SCUF ارائه می‌شود.

کنترلر بی‌سیم حرفه‌ای SCUF Instinct Pro از یک دستگیره در پشت محصول برای عملکرد، میله‌های انگشت شست بازسازی شده و پدال‌های اضافی بهره برده است. ماهیت سفارشی‌سازی این پدال‌ها با نمایه‌های سفارشی که می‌توانند در کنترلر ذخیره شوند، یک قدم فراتر می‌رود و به گیمرها امکان می‌دهد بین تنظیمات مختلف برای بازی‌های مورد علاقه خود جابجا شوند.

یکی از نکاتی که شاید مانع از ورود این کنترلر به لوازم گیمرها شود، قیمت آن است. Instinct Pro با قیمت 219.99 دلار در وب‌سایت این شرکت به‌فروش می‌رسد و می‌توان آن را در هشت رنگ مختلف خریداری کرد.

9. روکش آنالوگ KontrolFreek

روکش آنالوگ KontrolFreek

اگر انتقادی در مورد طراحی دسته بازی مایکروسافت وجود داشته باشد، قطعا در مورد این است که آنالوگ‌های دسته بسیار زود از بین می‌روند و راحت نیستند. لبه‌های آجدار قسمت انگشت شست سری X/S Xbox اگرچه مفید هستند، اما می‌توانند به‌راحتی با گذشت زمان از بین بروند، به‌ویژه برای کسانی که از کنسول خود هر روز استفاده می‌کنند.

برای حل این مشکل، محصولات شرکت لوازم جانبی معروف به KontrolFreek به میدان می‌آیند. این کمپانی که در آتلانتا قرار دارد، یک برند معتبر جهانی در زمینه تولیدات لوازم جانبی دسته است. تامب استیک یکی از بهترین لوازم این برند محسوب می‌شود که در بین گیمر‌هایی که از دسته استفاده می‌کنند فوق‌العاده محبوب است.

این لوازم جانبی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و همچنین سه ارتفاع مختلف برای پاسخگویی بهتر به نیازهای کاربر موجود است. روکش‌های آنالوگ از استهلاک آنالوگ‌های دسته جلوگیری می‌کنند و تسلط بیشتری روی آنالوگ‌ها را به گیمرها می‌دهند. این مورد از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S به دلیل ارتفاع بیشتر، دقت آنالوگ‌ها را افزایش می‌دهد.

این افزونه‌ها به‌راحتی روی دسته اصلی کنترلر X/S Xbox Series Xbox می‌چسبند تا تجربه جدیدی ایجاد کنند که گیمرها باید خود امتحان کنند تا آن را باور کنند. بهترین از همه این است که روکش‌های آنالوگ کنترل‌فریک با قیمت نسبتاً پایین زیر 20 دلار عرضه می‌شوند و برای ارسال در اکثر کشورها از طریق وب‌سایت این شرکت در دسترس هستند.

10. کیف RDS Industries Game Traveler System

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S

ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس دارای یک راه‌حل مشابه برای حمل و نقل هستند. در حالی که سری S نصف ضخامت و نصف وزن همتای خود را دارد، اما هر دو کنسول به خوبی در کیف‌های محافظ قرار می‌گیرند. برای گیمرهایی که تمایل دارند کنسول بازی خود را حمل کرده و در مکان‌های مختلفی از تجربه‌ی بازی با آن لذت ببرند، یک کیف محافظ وسیله‌ای ارزشمند خواهد بود.

بهترین انتخاب برای گیمرها به‌منظور حمل کنسول خود، کیف Game Traveler System Case محصول شرکت RDS Industries است. این شرکت در حال توسعه محصولات و لوازم جانبی بازی‌های ویدیویی است که قدمت آنها به سال 1978 باز می‌گردد. همچنین دارای مجوزهایی از نینتندو و ایکس باکس برای ساخت مجموعه‌ای از کیف‌های حمل محافظ مطابق با تمایلات گیمرها است.

این کیف به دلیل پوشش محافظی که دارای لایه و محافظ کافی برای نگهداری از کنسول‌های مدرن Xbox در برابر سقوط است، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این کیف اندازه‌ای فراتر از حجم مناسب خود کنسول دارد و می‌تواند دو کنترلر سری X/S علاوه‌بر سایر لوازم جانبی مانند سیم‌ها و یک SSD خارجی را در خود جای دهد.

همچنین به لطف دسته‌ای که به گیمرها اجازه می‌دهد کنسول خود را مانند یک کیف دستی حمل کنند، به راحتی قابل حمل است. چنین وسیله‌ای برای همه ضروری نخواهد بود، اما هر گیمری که دوست دارد کنسول Xbox خود را با خود به جاده ببرد، برای حمل کنسول و لوازم جانبی خود از خرید آخرین مدل RDS Industries چشم پوشی نمی‌کند. این محصول در فروشگاه اینترنتی آمازون 39.99 دلار قیمت دارد.