تیزر فیلم ترسناک The Nun 2

وحشت یک مدرسه‌ از راهبه‌ی شیطانی در تریلر جدید فیلم The Nun 2

تریلر فیلم ترسناک The Nun 2 توسط شرکت نیو لاین سینما منتشر شد که در آن راهبه‌ شیطانی تهدیدی برای دانش‌آموزان مدرسه‌ شده است.

ساعاتی قبل نیو لاین سینما تریلر تازه‌ای از فیلم ترسناک The Nun 2 را که دنباله‌ی مورد انتظار فیلم پرفروش راهبه محصول سال 2018 است به اشتراک گذاشت. در این تریلر قرار است تصاویری از والاک (راهبه‌ی شیطانی) را ببینیم که باعث وحشت کودکان مدرسه‌ی شبانه روزی‌ای در فرانسه می‌شود. این فیلم با وجود اعتصاب سراسری بازیگران در آمریکا همچنان 17 شهریور (8 سپتامبر) به اکران در می‌آید و در گیشه با فیلم‌هایی مانند «جن‌زدگی در ونیز» (A Haunting in Venice)، «بی‌مصرف‌های 4» (Expend4bles) و «اره 10» (Saw X) به رقابت خواهد پرداخت.

مایکل چاوز را که پیش‌تر با فیلم «احضار: شیطان مرا وادار کرد» (Conjuring: The Devil Made Me Do It) می‌شناسیم، The Nun 2 را کارگردانی کرده و فیلمنامه‌ی این فیلم بر اساس طرحی از جیمز وان و گری دابرمن بوده که توسط ایان گلدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر به تحریر درآمده است. جیمز وان و پیتر سافران تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم هستند و ریچارد برنر، دیو نوستادتر، ویکتوریا پالمری و گری دابرمن به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه نقش داشتند.

در خلاصه داستان فیلم راهبه 2 آمده است: «در سال 1956 در فرانسه یک کشیش به قتل می‌رسد. شَری در حال گسترش است. دنباله‌ی موفق The Nun ماجراهای خواهر آیرین را دنبال می‌کند که بار دیگر با والاک، راهبه شیطانی روبه‌رو می‌شود». در The Nun 2 تایسا فارمیگا دوباره با نقش خواهر آیرین باز می‌گردد و همچنین جوناس بلوکت و بونی آرونز هم نیز در همان نقش‌های قبلی خود یعنی موریس تریو و والاک را بازی می‌کنند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به استورم رید، آنا پاپلول و کاتلین رز داونی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*