تریلر فصل سوم پاندای کونگ فو کار

تریلر فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فوکار ماجراجویی‌های جدید پو را نشان می‌دهد

در تریلر فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فوکار پو را به هنگام انجام ماموریت تازه‌اش در انگلستان میبینیم.

ساعاتی قبل شبکه نتفلکیس تریلر فصل سوم انیمیشن سریالی «پاندای کونگ فو کار: شوالیه‌ی اژدها» (Kung Fu Panda: The Dragon Knight) را منتشر کرد. این سریال محصول شرکت DreamWorks Animation است که در تاریخ 16 شهریور ماه (7 سپتامبر) برای علاقه‌مندان در دسترس قرار می‌گیرد. در این تریلر ما شاهد آغاز ماجراجویی جدید پو در انگلستان با صداپیشگی مجدد جک بلک هستیم.

در خلاصه داستان شوالیه اژدها آمده است: «هنگامی که تلاش برای از بین بردن سلاح‌های قدرتمند تیانشیانگ، باعث می‌شود پو و جنگجویان اژدها به انگلستان ‌کشیده شوند، با دزدان دریایی تهدیدآمیزی روبه‌رو می‌شوند، که برای آن‌ها خطرات بیشتری را رقم می‌زند. در این حین شوالیه‌های انگلیسی که دشمنان قدیمی‌ای هستند، دوباره برمی‌گردند و بلید باید با یکی از چالش‌برانگیزترین حریفان خود روبه‌رو شود: مادرش! زمانی که ماموریت آن‌ها به شکل درستی پیش نمی‌رود، شوالیه‌های اژدها برای نجات جهان از نابودی باید استادان باستانی را احضار کنند»

پیتر هستینگز و شنت نیگوقوسیان درکنار کریس آمیک و بن مکلر به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی این اثر حضور دارند. همچنین جک بلک در نقش پو، ریتا اورا در نقش لوترا /تیغ سرگردان، کریس گیر نقش کلاوس دومونت، دلا سابا نقش وروکا دومونت، رهنوما پانتاکی نقش راخمینی، جیمز هنگ نقش آقای پینگ، اد ویکس نقش کالین، شهره آغداشلو نقش ملکه دزدان دریایی با نام فروزان و ملیسا ویاسنیر نقش دانشمندی با نام آکنا در فصل سوم انیمیشن سریالی Kung Fu Panda: The Dragon Knight بازی می‌کنند.

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فوکار چیست؟