شاسی بلند لندرور دیفندر نسخه Trophy

لندرور دیفندر نسخه Trophy معرفی شد؛ ماجراجویی در طبیعت با انواع و اقسام امکانات آفرود

لندرور دیفندر نسخه Trophy با جلوه و امکانات آفرودی آمده است. این نسخه شاسی بلند Defender با پکیج‌های مختلف، آماده سفر به بیراهه‌ها می‌شود.

لندرور اقدام به معرفی نسخه Trophy دیفندر، ساخته شده مبتنی بر دیفندر 130 P400 SE مدل 2023 با جلوه آفرودی کرد. این نسخه از رنگ جدید منحصر به فرد و تعدادی از تجهیزات آفرودی بهره می‌برد. با این حال، احتمالاً ویژگی پررنگ این نسخه که احتمالاً عامل اصلی فروش آن خواهد بود، همین رنگ مشکی جذاب با طرح‌هایی است که روی قسمت‌هایی از نمای بیرونی دیده می‌شود.

معرفی لندرور دیفندر نسخه Trophy با امکانات آفرودی

نمای جلو شاسی بلند لندرور دیفندر نسخه Trophy

لندرور دیفندر نسخه Trophy بدنه مشکی مات به رنگی با نام Santorini Black و طرحی طلایی روی درب‌ها و همچنین کاور لاستیک زاپاس در ناحیه عقب دارد. از جمله ویژگی‌های دیگر این نسخه می‌توان به نشان‌های ویژه، باربند، باکس روی سقف از برند پلیکان، نردبان قابل نصب، وینچ و صفحه محافظ یا اسکید پلیت اشاره کرد. همچنین چرخ‌ها دارای گل‌پخش‌کن هستند و دور چرخ‌ها پنل برای محافظت بیشتر تعبیه شده است. به این تجهیزات باید قلاب یدک‌کشی و مالبند را اضافه کنید.

شاسی بلند لندرور دیفندر نسخه Trophy

این نسخه دیفندر از یک پکیج مخصوص آفرود بهره می‌برد که دربرگیرنده تایرهای همه‌جارو، دیفرانسیل فعال الکترونیکی و باربند سقفی مشکی‌رنگ است. پکیج آفرود دیگری هم که برای این شاسی بلند در نظر گرفته شده، شامل چندین سیستم مختص به رانندگی آفرود می‌شود. اگر هم افرادی که نسخه Trophy را می‌خرند ساکن مناطق سردسیرند، نیازی نیست از این بابت نگرانی داشته باشند؛ پکیج دیگری شامل گرمکن شیشه جلو، گرمکن شوینده شیشه جلو و شوینده چراغ‌های جلو با این نسخه ارائه می‌شود.

شاسی بلند لندرور دیفندر نسخه Trophy

اگرچه تصاویری از کابین لندرور دیفندر نسخه Trophy موجود نیست، از این موضوع آگاهی پیدا کرده‌ایم که صندلی‌های چرم مشکی، نشان‌های ویژه و کف‌پوش لاستیکی در فضای بار برخی از ویژگی‌های آن خواهند بود.

شاسی بلند دیفندر تروفی

قوای محرکه دیفندر تروفی را یک پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر خطی توربوشارژ با سیستم هیبرید خفیف و سوپرشارژر الکتریکی تامین می‌کند. این پیشرانه قابلیت تولید قدرت 395 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتن متر را دارد که این خروجی از طریق یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. این شاسی بلند به‌لطف این پیشرانه که سقف سرعت 192 کیلومتر بر ساعتی دارد، باید بتواند طی 6.3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد.

لندرور مجموعاً 220 دستگاه از این نسخه دیفندر را در ایالات متحده و 10 دستگاه دیگر را هم در کانادا عرضه می‌کند. قیمت پایه این نسخه ویژه آفرودی 103 هزار دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*