همراه اول و بانک سپه

همراه اول و بانک سپه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اپراتور همراه اول و بانک سپه برای همکاری‌های مشترک و هم‌افزایی در حوزه فناوری با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

عصر امروز دوشنبه 23 مرداد 1402 مدیران ارشد همراه اول با حضور در ساختمان مرکزی بانک سپه با این بانک برای ارائه خدمات فناورانه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

همکاری همراه اول و بانک سپه 

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم به جایگاه رقابتی همراه اول و سهم بازار مالی 56 درصدی این اپراتور در کشور اشاره کرد و گفت هم‌اکنون 103 میلیون سیمکارت واگذار کردیم و روزانه بیش از 70 میلیون سیم کارت حداقل یک فعالیت را در شبکه این اپراتور انجام می‌دهند.

مدیرعامل همراه اول با اعلام این‌که تعداد مشترکان دائمی همراه اول به 20 میلیون مشترک می‌رسد و این مهم‌ترین دارایی اصلی همراه اول محسوب می‌شود گفت از این نظر همراه اول توانسته با سایر اپراتورهای تلفن همراه اختلاف زیادی را ایجاد کند و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد. در همین راستا این ظرفیت‌های موجود فعلی و نگاه همگرایانه‌ای که در هر دو طرف وجود دارد، باعث انجام کارهای بزرگی خواهد شد.

اخوان بهابادی در ادامه گفته‌های خود سکوهای دیجیتالی که توسط همراه اول توسعه پیدا کرده را به‌عنوان یکی دیگر از ظرفیت‌های این اپراتور دانست و گفت این سکوها در راستای تعاملات آینده مورد توجه قرار خواهند گرفت. ضمن این‌که به‌واسطه سکوهای دیجیتال همراه اول، خروجی ترافیک دیتاسنترهای این اپراتور نیز به رشد 3 برابری رسیده است.

آیت‌اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه نیز در این مراسم با اعلام این‌که طی سال‌های گذشته در همراه اول اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده، گفت:

از زمان شروع فعالیتم، همکاران تاکید بر همکاری با همراه اول که توانسته ظرفیت های خوبی را از منظر ارتباطی در کشور فراهم آورد، داشتند که به ماجرای ادغام بانکی خوردیم. حالا که از انجام این کار بزرگ سربلند بیرون آمدیم و با توجه برنامه‌های تحولی و چشم اندازی که تا افق 1404 داریم تا بانک سپه به یکی از مهم‌ترین بانک‌های دیجیتال کشور تبدیل شود، زمان مناسبی برای گسترش همکاری‌ها و شروع اقدامات جدید است.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر ارائه راهکارهایی مبنی بر تعاملات سازنده که لازمه موثر و مفید واقع شدن این بانک در عرصه فناوری اطلاعات است، مدیرعامل بانک سپه هم از حمایت همه‌جانبه در راستای تحقق بانکداری دیجیتال و پیاده‌سازی بسترهای مورد نیاز توسط همراه اول سخن گفت. از سایر مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به شبکه خصوصی مجازی موبایل سازمانی، شبکه اختصاصی امن همراه و پیامک هوشمند مبتنی بر مکان لحظه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*