دستبند band 8 pro

دستبند هوشمند شیائومی Band 8 Pro رونمایی شد؛ اپل واچ چینی اینجاست

شیائومی در رویداد بزرگ امروزش از محصولات جذابی رونمایی کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دستبند شیائومی Band 8 Pro بود. این محصول، یک کپی جذاب از اپل واچ است که با قیمتی مناسب راهی بازار خواهد شد.

پس از غوغای سامسونگ با معرفی گوشی‌های تاشو جدیدش، نوبت به چینی‌ها رسید تا با دستی پر، به جنگ سامسونگ بروند. شیائومی در کنار معرفی تبلت و گوشی تاشو میکس فولد ۳، حالا نوبت به دستبند هوشمند شیائومی Band 8 Pro رسیده است که ترکیبی از یک ساعت هوشمند و دستبند سلامتی است که از نظر طراحی شباهت زیادی به اپل واچ دارد.

مشخصات و ویژگی های دستبند هوشمند شیائومی بند ۸ پرو

ساعت هوشمند شیائومی بند ۸ پرو از ویژگی نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد و می‌تواند با یک بار شارژ، تا چهارده روز دوام بیاورد. بهتر است بدانید با فعال کردن قابلیت نمایشگر همیشه روشن، عمر ساعت به ۶ روز کاهش می‌یابد.

دستبند band 8 pro

دستبند جدید شیائومی از نظر مشخصات فنی، ویژگی‌ها، طراحی و قیمت می‌تواند بهترین گزینه فعلی بازار باشد.

دستبند هوشمند Band 8 Pro شیائومی نظارت بر سلامت و تناسب اندام را با یک ماژول نظارت دو کاناله پیشرفته و الگوریتم‌های بهینه‌‌سازی‌شده بازتعریف می‌کند. چه در داخل خانه یا خارج از خانه، این گجت جذاب با دقت به پروسه ورزش شما نظارت می‌کند و داده‌های مفیدی را برای بهبود تناسب اندام در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمایشگر این دستبند هوشمند هم حالا در مقایسه با نسل‌های قبل بزرگ‌تر شده و ۱.۷۴ اینچ اندازه دارد و ظاهرا این مدل از دنیای مچبندها خارج شده و حالا رسما می‌تواند یک ساعت هوشمند کامل باشد. شیائومی امکان شخصی‌سازی‌های گسترده را در اختیار کاربران قرار داده است و این مدل می‌تواند در این زمینه بهتر از رقبایش عمل کند.

دستبند band 8 pro

شباهت دستبند band 8 pro شیائومی به اپل واچ‌ها به هیچ وجه قابل انکار نیست!

مچبند هوشمند Band 8 Pro با قیمت حدودی ۵۳ دلار راهی بازار خواهد شد. شیائومی فعلا این نسخه را فقط برای بازار چین عرضه کرده اما به زودی باید منتظر معرفی نسخه جهانی باشیم.

نظر شما درباره مچبند جدید شیائومی چیست؟ آیا حاضر به خرید این کپی ۵۳ دلاری از اپل واچ هستید؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*