تبلت شیائومی پد مکس 6 - Xiaomi Pad Max 6

تبلت جدید شیائومی Pad 6 Max معرفی شد

شیائومی از مدل مکس تبلت پد 6 طی رویداد اخیرش رونمایی کرد. نمایشگر 2.8K، هشت اسپیکر و اندروید 13 بعضی از ویژگی‌های شیائومی Pad 6 Max هستند.

غول فناوری چینی شیائومی امروز طی رویداد جدید خود اقدام به معرفی محصولات متعددی نظیر تبلت، گوشی تاشو و گجت پوشیدنی کرد. شیائومی در این بین همچنین مدل جدیدی از سری تبلت «پد 6» (Pad 6) با نام «مکس» (Max) را به نمایش گذاشت. پیش از این، مدل‌های استاندارد و پرو برای پد 6 عرضه شده بودند و انتظار می‌رود این مدل جدید بالارده‌ترین نسخه موجود از این سری تبلت شود.

مشخصات تبلت شیائومی پد 6 مکس – Pad Max 6

تبلت شیائومی پد مکس 6 - Xiaomi Pad Max 6

مدل مکس پد 6 همچنان طراحی مدل‌های دیگر را دارد که شامل بدنه فلزی و ماژول دوربین مربعی در پنل پشتی می‌شود. هرچند طراحی دست‌نخورده باقی مانده، جوانب دیگر این تبلت از جمله نمایشگر و سیستم صوتی در این مدل ارتقا پیدا کرده‌اند.

این مدل حالا با برخورداری از نمایشگر ال‌سی‌دی 14 اینچی، بزرگ‌ترین مدل این سری تبلت در نظر گرفته می‌شود؛ به‌طور دقیق‌تر، 62 درصد بزرگ‌تر از مدل پرو شده است که قبل از این بالارده‌ترین مدل این سری بود. این نمایشگر همچنین نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی دارد و تصاویر را با حداکثر رزولوشن 2.8K به نمایش می‌گذارد. گذشته از نمایشگر، ذکر این نکته ضروری است که تبلت Pad 6 Max از 8 اسپیکر با فناوری «دالبی اتموس» (Dolby Atmos) بهره می‌برد.

تبلت شیائومی پد مکس 6 - Xiaomi Pad Max 6

تبلت پد مکس 6 مجهز به یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی است و در ناحیه جلو یک سنسور 30 مگاپیکسلی به‌همراه سنسور ToF سه‌بعدی جهت تشخیص چهره دارد. ویژگی جالب دیگر این تبلت، چراغ هشداردهنده‌ای است که در صورت تلاش یک برنامه برای دسترسی به داده‌های خصوصی کاربر مثل دوربین، به رنگ قرمز در می‌آید. در اینجا کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که اجازه لازم را به برنامه بدهد یا خیر.

این تبلت برای پردازش از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌گیرد و ظرفیت رم آن به 16 گیگابایت می‌رسد. برای ذخیره‌سازی فایل‌ها در این تبلت هم حداکثر فضای 1 ترابایت در نظر گرفته شده است. منبع تغذیه پد مکس 6 یک باتری 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی است که از فست شارژ 67 واتی و شارژ معکوس 33 واتی پشتیبانی می‌کند. در کنار این‌ها یک سیستم دفع گرما با فضای 15839 میلی‌متر برای بازه‌های طولانی استفاده کاربر قرار می‌گیرد.

تبلت شیائومی پد مکس 6 - Xiaomi Pad Max 6

تبلت شیائومی Pad 6 Max مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 کار می‌کند. پشتیبانی از حالت چند قسمتی یا اسپلیت اسکرین برای 4 برنامه به‌صورت همزمان، برخورداری از برنامه WPS Office به شکل پیش‌فرض، سازگاری با یک کیبورد جداشدنی به‌همراه ترک‌پد و قلم مخصوص برخی دیگر از ویژگی‌های این تبلت چینی هستند.

در ادامه قیمت نسخه‌های مختلف شیائومی پد مکس 6 را مشاهده می‌کنید. گفتنی است این تبلت شیائومی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • نسخه دارای رم 8 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت – 523 دلار
  • نسخه دارای رم 12 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت – 550 دلار
  • نسخه دارای رم 12 گیگابایت و حافظه 512 گیگابایت – 605 دلار
  • نسخه دارای رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت – 660 دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*