شیائومی ردمی بوک پرو 15

نسخه 2023 لپتاپ شیائومی ردمی بوک پرو 15 با پردازنده رایزن و قیمت مناسب معرفی شد

نسخه 2023 لپتاپ شیائومی ردمی بوک پرو 15 معرفی شد. RedmiBook Pro 15 از مشخصات فنی بالارده و قیمت استثنایی زیر 1000 دلاری بهره می‌برد.

همانطور که احتمالا می‌دانید شیائومی فقط در زمینه تولید گوشی‌های موبایل فعال نیست. این شرکت چینی اکنون به یک کامپیوترساز معتبر در بازارهای جهانی نیز تبدیل شده است. طی سالیان اخیر، شیائومی لپ تاپ‌های باکیفیتی را روانه بازار کرده است که ارزش خرید بسیار بالایی نسبت به قیمتشان دارند. نسخه 2023 لپتاپ شیائومی ردمی بوک پرو 15 که به‌تازگی با پردازنده‌های سری رایزن شرکت AMD معرفی شده نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

این لپ تاپ به پردازنده AMD Ryzen 7 7840HS مجهز است که از گرافیک داخلی RDNA 3 بهره می‌برد و عملکرد مناسبی فراتر از اجرای بازی‌های ساده را ارائه خواهد کرد. خود این پردازنده نیز از معماری AMD Zen 4 بنا شده که می‌تواند عملکرد CPU را به‌خوبی ارتقا دهد.

پردازنده AMD Ryzen 7 7840HS

اما مهم‌تر از همه این‌ها، قیمت زیر 1000 دلاری لپ تاپ جدید شرکت شیائومی است. زیرا هرگز نمی‌توانید لپ تاپی با چنین مشخصات را در این رنج قیمتی پیدا کنید. این کاریست که فقط شیائومی از پس انجام آن برمی‌آید.

لپ تاپ ردمی بوک پرو 15 با امکانات استثنایی

سال گذشته شیائومی لپ تاپ RedmiBook Pro 15 خودش را در دو نسخه با پردازنده‌های اینتل و AMD عرضه کرد. نسخه اینتلی به پردازنده‌های نسل 12 اینتل و نسخه AMD نیز به پردازنده‌های سری رایزن 6000 مجهز بود. امسال حالا نسخه AMD این لپ تاپ را ارتقا سخت افزاری داده است. این لپ تاپ به پردازنده AMD Ryzen 7 7840HS مجهز است که از 8 هسته حقیقی و 16 هسته مجازی بهره می‌برد. به‌لطف آن می‌تواند از پس تمام برنامه‌ها و بازی‌های مدرن برآید.

شیائومی ردمی بوک پرو 15

لپ تاپ جدید چینی‌ها از فریم آلومینیومی ماشین‌کاری شده بهره می‌برد و طراحی بسیار شیکی دارد. در لپ تاپی با این مشخصات فنی بالارده، سخت است که بخواهید ضخامت و وزن را پایین نگه دارید. اما شیائومی موفق به چنین کاری شده است.

در بخش نمایشگر، اینجا یک پنل 15 اینچی با رزولوشن 3.2K حضور دارد که تصاویر شفاف و واضحی را به‌نمایش می‌گذارد. این رزولوشن بالا یعنی چه در بازی‌ها و چه فیلم و سریال می‌تواند جزئیات بالایی را به‌نمایش بگذارد. این نمایشگر نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی را ارائه می‌کند که می‌تواند گزینه جذابی برای گیمرها نیز محسوب شود.

شیائومی جزئیاتی از ورودی‌ها و خروجی‌های نسخه 2023 لپتاپ شیائومی ردمی بوک پرو 15 را ارائه نکرده است؛‌ ولی آنچه از تصاویر می‌توان حدس زد، دقیقا پورت‌هایی شبیه به نسل قبلی است. این می‌تواند به‌معنای دو پورت USB 3.2، یک پورت USB 2.0، یک پورت HDMI 1.4، یک جک ترکیبی 3.5 میلی‌متری، یک پورت اترنت و یک اسلات کارت حافظه microSD باشد.

باتری این محصول نیز ظرفیت خوبی داشته و می‌تواند با هر بار شارژ کامل، تا 10 ساعت روشن بماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*