خودرو لاماری ایما ایکس در شوروم مرکزی لاماری معرفی شد

مراسم افتتاح شوروم مرکزی لاماری و معرفی خودرو لاماری ایما ایکس (نسخه فول آپشن لاماری ایما) توسط شرکت آرین پارس موتور برگزار شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Lamari Eama X آشنا می‌شویم.

شب گذشته، شرکت آرین پارس موتور با برگزاری مراسمی، شوروم مرکزی و مرکز خدمات پس از فروش لاماری را در شهرک استقلال تهران افتتاح کرد. در جریان این مراسم، خودرو لاماری ایما ایکس نیز به‌صورت رسمی معرفی شد. این خودرو از نظر مشخصات فنی و طراحی تفاوت خاصی با لاماری ایما معمولی ندارد و فقط آپشن‌ها و امکانات بیشتری در آن ارائه می‌شود؛ در واقع لاماری ایما X نسخه فول آپشن لاماری ایما محسوب می‌شود.

شوروم مرکزی لاماری

علی موسوی خرم، مدیر فروش برند لاماری در این مراسم اظهار کرد ما برای برند لاماری که از یک سال گذشته به بازار عرضه کردیم،‌ یک هویت بصری را شکل دادیم که در خور شان مشتریان باشد. به‌همین منظور استانداردهایی را برای شوروم و مراکز خدمات پس از فروش خود تعریف کرده‌ایم که مجموعه‌ای که اکنون افتتاح شد ماحصل همین استاندارد است. برند لاماری به‌واسطه اعتماد مشتریان و سابقه درخشان گروه آرین پارس موتور وارد بازار شده است. وی در ادامه افزود ما موفق شدیم از هشت نقطه فروش در تهران، چهار نقطه را به مرحله استاندارد و افتتاح برسانیم و چهار نقطه باقی‌مانده نیز به‌زودی افتتاح خواهند شد. همچنین نمایندگی‌هایی را در سراسر کشور افتتاح می‌کنیم تا بتوانیم سرویس‌دهی بهتری را به مشتریان داشته باشیم.

آقای موسوی در ادامه آماری از فروش و عملکرد برند لاماری ارائه کرد و گفت ما موفق شدیم تا امروز شش هزار دستگاه لاماری را به مشتریانمان تحویل دهیم. این مشتریان موعد قراردادی بیش از 90 روز داشتند، اما ما با زمان متوسط 50 تا 55 روز این خودروها را به آنها تحویل دادیم و نشان دادیم خو‌ش‌قول هستیم. اگرچه طی هفته‌های گذشته با چالش‌های مختلفی مواجه شدیم، اما این مسائل نیز به‌زودی برطرف می‌شوند و طی روزهای آینده آهنگ تحویل را به روند گذشته برمی‌گردانیم تا مشتریان عزیز دغدغه‌ای نداشته باشند. وی افزود ما همچنان در خدمات مشتریان نوبت اول سامانه یکپارچه عرضه خودرو هستیم و بر اساس نوبت‌دهی آنها، تمام متقاضیان تا پایان تابستان و بخشی از متقاضیان نوبت پاییز را فراخوان کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم تعهد و خوش‌قولی خودمان را در خصوص این عزیزان نیز رعایت کنیم.

شوروم مرکزی لاماری

وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش لاماری نیز اظهار کرد ما در حال حاضر 28 نمایندگی فعال در 17 استان کشور داریم که برخی از آنها نمایندگی‌های سابق ما در بخش خودروهای دی اس و میتسوبیشی بودند. برنامه ما این است که تعداد آنها را تا پایان امسال به 34 نمایندگی در 21 استان کشور برسانیم و سطح سرویس‌دهی خود به مشتریانمان را بهتر از قبل کنیم. وی این نوید را داد که تمام 34 نمایندگی آرین پارس موتور تا پایان سال به‌شکل استاندارد شده آماده‌ی ارائه خدمت به مشتریان خواهند بود. مدیر خدمات پس از فروش لاماری در خصوص خدمات امدادی لاماری نیز بیان کرد در سال گذشته ما دو خودرو امداد لاماری را در اختیار داشتیم و آن را به‌عنوان یک جایگاه سیار در نظر گرفتیم که تجهیز شده است و تا پایان سال 32 خودرو امداد به ناوگان ما اضافه خواهد شد تا شبکه امداد گسترده‌تری داشته باشیم.

امیر صرافی، مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور در ادامه‌ی مراسم به برنامه‌های آینده این شرکت اشاره کرد. وی تاکید کرد آرین پارس موتور اولین قدم را با لاماری ایما به‌خوبی برداشت و در سال 2023 سهم ما از تولید 4 درصد بوده که سنگ بنای خوبی برای ادامه مسیر محسوب می‌شود. یکی از استراتژی‌های ما الکتریکی شدن خودروها است که این روند در دنیا در پی گرفته شده است. عرضه نسخه هیبریدی لاماری ایما از جمله برنامه‌های ما است که اگر مشکل تامین ارز برطرف شود ما در زمان خیلی کوتاهی می‌توانیم آن را به بازار عرضه کنیم. برنامه ما این بود که تا مهرماه فروش لاماری ایما هیبریدی را آغاز کنیم، اما به دلیل مسائلی که همه ما می‌دانیم و فعلا تولید از لحاظ تخصیص ارز در اولویت است، نمی‌توانیم اکنون زمان دقیقی برای عرضه این خودرو اعلام کنیم.

شوروم مرکزی لاماری

آقای صرافی، قدم بعدی این شرکت را عرضه نسخه تمام الکتریکی لاماری ایما اعلام کرد که با تغییرات ظاهری جزئی و تغییرات فنی عمیق‌تر روانه بازار خواهد شد. او گفت در حال حاضر اولین قدم را برای عرضه این محصول برداشته‌ایم و مسیر آن را شروع کرده‌ایم. وی افزود:

بعد دیگری که در مسیر توسعه شرکت دنبال می‌کنیم، افزایش تنوع محصولاتمان است. محصول فعلی آرین پارس موتور محصول موفق و پرطرفداری بوده، اما تشخیص دادیم دو بخش از بازار برای ما جای کار دارد. یکی بخش خودروهای اقتصادی‌تر (بازه قیمتی 600 تا 800 میلیون تومان) است که ما یک سدان سگمنت C و یک کراس اوور سگمنت B را در برنامه داریم و اگر شرایط تغییر خاصی نکند، در اواخر پاییز یا اوایل زمستان می‌توانیم این محصولات را رونمایی کنیم. بخش دیگر، محصولی در قسمت اس یو وی‌های فول‌سایز خواهد بود که فعلا وارد جزئیاتش نمی‌شویم، اما می‌توانیم بگوییم با مشخصاتی که دارد در حال حاضر مشابه آن در بازار نیست. زمانی که عرضه آن قطعی شود، مشخصات این خودرو را اعلام می‌کنیم،‌ اما یک اس یو وی لوکس فول سایز است که امکانات کاملا پیشرفته و موتور قوی‌تری نسبت به موتورهای فعلی دارد. اگر یک مشتری اکنون بخواهد به سراغ چنین خودرویی با این قابلیت‌ها برود باید 4 تا 5 میلیارد تومان هزینه کند، اما ما این خودرو را با قیمت پایین‌تر و امکانات مدرن‌تر عرضه می‌کنیم.

مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور همچنین گفت لاماری ایما با وجود مزایایی که داشت از یک‌سری نقاط ضعف نیز رنج می‌برد که برخی از مشتریان را راضی نمی‌کرد و آن هم بخش امکانات رفاهی و آپشن‌ها بود. به‌همین خاطر ما به دنبال این تغییرات رفتیم و این پروژه را به انجام رساندیم. این محصول، لاماری ایما ایکس است که نسخه فول آپشن لاماری ایما محسوب می‌شود و احتمالا فروش این خودرو را در آذرماه یا دی‌ماه انجام خواهیم داد و تحویل آن نیز در بهمن و اسفند اتفاق می‌افتد.

معرفی لاماری ایما ایکس

در انتهای مراسم، آقای محمدزاده به معرفی خودرو لاماری ایما ایکس و ویژگی‌ها و امکانات آن پرداخت. وی عنوان کرد با وجود کمبودها و ضعف‌هایی که لاماری ایما از نظر آپشن‌ها داشت، اما به‌دلیل سبک طراحی خاص آن و هماهنگی خوب بین گیربکس و موتور خودرو، این خودرو به‌لحاظ فروش یکی از موفق‌ترین‌ها در بازار بود. در لاماری ایما X ما سعی کردیم امکانات و آپشن‌های که مد نظر مشتریان بود را لحاظ کنیم و بتوانیم کمبودهایی را که در ایمای معمولی بود را برطرف کنیم. محمدزاده در ادامه آپشن‌های جدید لاماری ایما ایکس را بیان کرد.

نخستین مورد، یک کیت بدنه یا بادی کیت است که از فلپ جلو و عقب و اسکرت‌های جانبی تشکیل شده است. این کیت که ظاهر خودرو را اسپرت‌تر و تهاجمی‌تر می‌کند، به‌صورت آپشن و انتخابی برای مشتریان نصب می‌شود و در حالت عادی روی خودرو نصب نخواهد شد. غیر از این مورد، ایما ایکس از لحاظ ظاهری تفاوتی با ایمای معمولی ندارد.

لاماری ایما ایکس

چراغ LED جلو، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار خروج از خط، در برقی صندوق عقب، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو (در لاماری ایمای معمولی فقط صندلی راننده به‌صورت برقی است)، ماساژور برای پشت در صندلی راننده، تنظیم صندلی سرنشین جلو از ردیف عقب، گرم‌کن صندلی‌های جلو و امکان شخصی‌سازی کلاستر یا جلوآمپر از آپشن‌های جدیدی هستند که در لاماری ایما ایکس به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند. در بخش مشخصات فنی نیز این خودرو مانند نسخه معمولی از موتور توربوشارژر 1.5 لیتری با قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر به‌همراه گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچه از نوع تر بهره می‌برد. تنها تغییر در این بخش، اضافه شدن قابلیت تیپ ترونیک به گیربکس خودرو است.

لاماری ایما ایکس

امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور عقب، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتولایت، دی‌لایت، کلاستر و نمایشگر یکپارچه، سنسور باران، دوربین عقب، کیسه‌های ایمنی هوا، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه خودکار، آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن و سقف پانوراما نیز مانند نسخه معمولی، در نسخه X وجود دارند. هنوز قیمت دقیق لاماری ایما X اعلام نشده، اما قطعا نسبت به نسخه معمولی گران‌تر خواهد بود. همانطور که مدیران آرین پارس موتور اعلام کردند، احتمالا این خودرو از اواخر پاییز به مشتریان عرضه خواهد شد.

لاماری ایما ایکس

در نهایت، شوروم مرکزی لاماری و مرکز خدمات پس از فروش این برند به‌صورت رسمی افتتاح شد و سپس خودرو لاماری ایما X برای اصحاب رسانه به نمایش گذاشته شد. شما در این مطلب می‌توانید مشخصات و امکانات کامل لاماری ایما ایکس را ببینید و در ادامه نیز گالری تصاویر این خودرو را مشاهده خواهید کرد.

گالری تصاویر لاماری ایما X

تصاویر مرکز خدمات پس از فروش لاماری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*