تبلت شیائومی Redmi Pad SE

تبلت شیائومی Redmi Pad SE با قیمت جذاب و باتری 8000mAh معرفی شد

تبلت شیائومی ردمی پد اس ای – Xiaomi Redmi Pad SE مجهز به تراشه 6 نانومتری کوالکام است و نسخه پایه آن، کمتر از 199 یورو قیمت دارد.

زیربرند شیائومی، از یک تبلت ارزان قیمت جدید به‌نام Redmi Pad SE برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی کرد. این دستگاه که از تراشه اسنپدراگون 680 قدرت می‌گیرد، 4/6/8 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه دارد. البته آپشن استفاده از کارت micro SD تا سقف یک ترابایت هم برای کاربران محفوظ است.

برای نمایش محتوا، تبلت ردمی از یک پنل ال‌سی‌دی 11 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل، نرخ رفرش 90 هرتز و روشنایی 400 نیت استفاده می‌کند. این نمایشگر حتی برای نور آبی پایین خود، گواهی TUV Rheinland هم گرفته است.

وزن ردمی پد اس ای، 478 گرم و ظرفیت باتری آن، 8000 میلی‌آمپر ساعت است. البته حیف که سرعت شارژ بالایی ندارد و فقط از شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند.

تبلت شیائومی Redmi Pad SE

وقتی تبلت را به‌صورت افقی نگه دارید، در حاشیه بالای صفحه نمایش، یک دوربین سلفی را می‌یابید که سنسور 5 مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی در پنل عقب اما 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است که می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 1080p ضبط کند.

از دیگر امکانات این تبلت باید به داشتن اسپیکر چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos و Hi-Res audio، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و سیستم عامل اندروید 13 با پوسته MIUI Pad 14 اشاره کنیم.

قیمت تبلت شیائومی Redmi Pad SE

بسته به ظرفیت رم، تبلت ردمی با این قیمت‌ها به‌فروش می‌رسد:

  • رم 4 گیگ: 199 یورو
  • رم 6 گیگ: 229 یورو
  • رم 8 گیگ: 249 یورو

سبز کم‌رنگ، خاکستری و بنفش روشن، رنگ‌های قابل انتخاب برای خریداران هستند. یک کاور پایه‌دار در رنگ‌های سفید و مشکی هم دارد که به‌طور جداگانه فروخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*