سفر به هجیج با گلکسی S23 اولترا

سفر به روستای دیدنی هجیج با گلکسی S23 اولترا

در این ولاگ با ما همراه باشید تا ضمن بررسی تمام قابلیت‌ها و امکانات سامسونگ گلکسی S23 اولترا – Samsung Galaxy S23 Ultra شما را با زیبایی‌های طبیعی و امکانات تفریحی روستای دیدنی هجیج آشنا کنیم.

پرچمدار سال 2023 سامسونگ بی‌تردید یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین گوشی‌های موبایل در جهان است؛ تلفن همراه تمام‌عیاری که می‌تواند انتظارات شما از یک گوشی پرچمدار را برآورده کند. در این ویدیو ما سفری یک روزه به روستای دیدنی هجیج داشته‌ایم تا در محیط و شرایطی متفاوت و به دور از فضای استودیویی دربارۀ سامسونگ گلکسی S23 اولترا با شما گپ بزنیم.

بررسی استودیویی گلکسی اس 23 اولترا را بخوانید:

بررسی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا ؛ گوشی بی‌همتای دنیای اندروید

در این ویدیو برای بررسی Galaxy S23 Ultra به سراغ روش‌های و تست‌های همیشگی نرفته‌ایم بلکه به قابلیت‌ها و امکانات این گوشی را در اثنای یک سفر کوتاه و جذاب به روستای تاریخی و تفریحی هجیج پرداخته‌ایم! پس اگر دوست دارید طی یک ماجراجویی کوتاه، هنگام قایق‌سواری و کَلانه‌پزی عملکرد دوربین گلکسی S23 اولترا را در شب و روز ببینید و همچنین با قدرت سخت‌افزاری و میزان بازدهی باتری پرچمدار جدید کره‌ای‌ها در دل طبیعت آشنا شوید، تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

تماشا در یوتیوب گجت نیوز

هجیج روستایی از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه در غرب استان کرمانشاه بوده که مردم آن به زبان کردی گویش هورامی صحبت می‌کنند و در امتداد سد داریان واقع شده است. هجیج به واسطۀ طبیعت بکر و زیبا و فرهنگ و معماری خاص‌اش سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و طی این ویدیو جاذبه‌های توریستی، غذای محلی و خانه‌های پلکانی خاص آن را به شما نشان خواهیم داد.

نظر شما دربارۀ این ویدیو چیست؟ آیا بررسی امکانات و قابلیت‌های گوشی‌ها و گجت‌های جدید در خلال یک ولاگ و بوم‌گردی برای‌تان جذاب است؟