بهترین غرفه نمایشگاه الکامپ 2023

همراه اول به‌عنوان بهترین غرفه نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 2023 انتخاب شد

هیات داوران رویداد الکامپ 2023، غرفه همراه اول را به‌عنوان بهترین غرفه نمایشگاه بین المللی الکامپ امسال انتخاب کرد.

شب گذشته، سه‌شنبه 24 مرداد 1402، مراسم تجلیل از غرفه‌های برتر و تیم اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست‌وششم برگزار شد. در این مراسم، مدیران ارشد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تهران، نمایندگان شرکت‌های حاضر در این رویداد بین‌المللی و اصحاب رسانه حضور داشتند. صادق فرامرزی، رئیس کمیته اجرایی الکامپ بیست‌وششم در این مراسم گفت این دوره از برگزاری نمایشگاه بعد از وقفه‌ی سه‌ساله برگزار شد و بیش از صد هزار نفر بازدیدکننده از این رویداد استقبال کردند. گفتنی نمایشگاه بین المللی الکامپ 2023 در روزهای چهارم تا هفتم تیرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فعالان حوزه فناوری برگزار شده بود.

قائم‌مقام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گزارش جامعی را درباره الکامپ 2023 که بیشتر ماهیت B2B و B2G داشت، ارائه کرد و در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود با کمک وزارت ارتباطات موفق شدیم از 50 هیات تجاری از کشورهای مختلف میزبانی کنیم که حاصل آن برگزاری 600 جلسه با شرکت‌های ایرانی بود.

غرفه همراه اول بهترین غرفه نمایشگاه الکامپ 2023 شد

در ادامه‌ی مراسم روز سه شنبه 24 مردادماه، غرفه های برتر حاضر در نمایشگاه الکامپ 1402 با رای هیات داوران معرفی شدند که در نهایت غرفه همراه اول به‌عنوان بهترین غرفه‌ی حاضر در این رویداد بین‌المللی انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال در نمایشگاه الکامپ 2023 حضور داشت و آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود را در قالب سه زون اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه‌حل‌های کسب‌وکاری» و «زندگی دیجیتال» ارائه کرد. همراه اول در سالن 35 نمایشگاه بین‌المللی تهران، رونمایی‌های ویژه‌ای را به‌صورت روزانه برای بازدیدکنندگان داشت. این شرکت، بیشترین سهم بازار مالی و ارتباطی در حوزه ارتباطات سیار ایران را دارد و به‌همین دلیل لقب لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال را یدک می‌کشد. حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 26 فقط به فضای نمایشگاهی محدود نبود و این شرکت با هدف اشتراک مساعی، شبکه‌سازی و هم‌افزایی تجربیات فن‌سالاران در حوزه‌های گوناگون ICT، در بخش الکام تاکز نیز حضور داشت و ضمن ارائه‌های ویژه در این بخش، به گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*