بسته های ویژه اربعین

همراه اول بسته های ویژه اربعین را معرفی کرد

بسته های ویژه اربعین همراه اول معرفی شد. اپراتور همراه اول 5 بسته ویژه اربعین را برای افزایش رفاه حال زائران در کشور عراق در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول علاوه بر این‌که تعرفه رومینگ بین‌الملل را در کشور عراق کاهش داده، برای رفاه حال زائران اربعین حسینی نیز 5 بسته ویژه شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه را نیز در نظر گرفت که در ادامه جزئیات آنها را بررسی خواهیم کرد.

معرفی بسته های ویژه اربعین همراه اول

تعرفه خدمات همراه اول از روز یکشنبه 29 مرداد (3 صفر) تا شنبه 25 شهریور 1402 (30 صفر) به شرح زیر است که البته در تمام موارد نسبت به متوسط تعرفه کمپین عرفه تا اربعین با کشور عراق تخفیف در نظر گرفته شده است:

  • تعرفه مکالمه مشترکان همراه اول با شماره های ایرانی و عراقی دقیقه‌ای 13700 تومان
  • مکالمه دریافتی دقیقه‌ای 12700 تومان
  • ارسال پیامک به شماره های ایرانی 3000 تومان
  • هر مگابایت اینترنت همراه 150 تومان

اپراتور همراه اول به تمام مشترکان خود که قصد دارند در بازه 29 مرداد تا 25 شهریور به کشور عراق سفر کنند، توصیه کرده تا از بسته‌های ویژه اربعین استفاده کنند؛ چرا که نسبت به تعرفه‌های معمولی و خرید سیم کارت‌های عراقی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. با توجه به این‌که زائران عرفه و محرم از بسته نامحدود کمپین عرفه تا اربعین استقبال کردند، در کنار این بسته، 4 بسته 7 روزه و یک بسته 14 روزه نیز ویژه اربعین ارائه می‌شود.

تمام زائران کم مصرفی که می‌خواهند به کشور عراق بروند و فقط با اینترنت به‌دنبال انجام امور ارتباطی هستند، همراه اول بسته ویژه 1 گیگابایت اینترنت 7 روزه به قیمت 100 هزار تومان را پیشنهاد می‌کند. ضمن این‌که افرادی که میزان مصرف اینترنت بسیار کمی دارند، می‌توانند بسته 300 مگابایتی با قیمت 33 هزار تومان را خریداری کنند.

بسته 10 دقیقه مکالمه و 100 عدد پیامک هدیه با اعتبار 7 روزه و قیمت 80 هزار تومان نیز یکی دیگر از بسته‌های مناسب مشترکان کم مصرف محسوب می‌شود. این بسته برای افرادی که از گوشی ساده استفاده می‌کنند یا در کنار بسته اینترنت به حجم کمی از مکالمه و پیامک نیاز دارند، مناسب است.

برای آن دسته از مشترکانی که خواهان اینترنت، مکالمه و پیام هستند، بسته 7 روزه 2 گیگابایت اینترنت به‌همراه 20 دقیقه مکالمه هدیه و 200 عدد پیامک هدیه با قیمت 250 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از بسته‌های همراه اول یک بسته 5 گیگابایت با اعتبار 14 روزه و قیمت 360 هزار تومان است که برای زائران پرمصرف اینترنت در نظر گرفته شده است. متقاضیان از 4 روش شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 40 مربع، اپلیکیشن همراه من، مراجعه به فروشگاه همراه اول به آدرس Shop.mci.ir و مراجعه به دفاتر مستقر در پایانه‌های مرزی و ترمینال سلام می‌توانند برای خرید بسته های ویژه اربعین اقدام کنند.

اپراتور همراه اول دارای 268 قرارداد رومینگ بین‌المللی با اپراتورهای خارجی در 112 کشور جهان بوده و به تمام مشترکان خود که قصد دارند به کشور عراق سفر کنند توصیه می‌کند در بازه زمانی این کمپین و قبل از خروج از کشور یا در زمان سفر از بسته‌های ویژه و مقرون‌به‌صرفه این اپراتور استفاده کنند.

همچنین مشترکان با داشتن سیم کارت ایرانی و فعال کردن سرویس رومینگ با کد دستوری ستاره 10 ستاره 2911 مربع (#2911*10*) می‌توانند به وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بانک‌های ایرانی و انجام عملیات بانکی دسترسی پیدا کنند.

ضمن این‌که مشتریان می‌توانند به‌شکل رایگان در کشور عراق به اپلکیشن همراه من، وب‌سایت و فروشگاه آنلاین همراه اول دسترسی پیدا کرده و از خدمات خرید شارژ و پرداخت قبوض و وصول میان‌دوره استفاده کنند. ضمن این‌که روشن بودن گوشی موبایل برای مشترکان هزینه‌ای به‌همراه ندارد و دریافت پیامک رمز دوم بانکی نیز رایگان خواهد بود.

تمام بسته‌های همراه اول که برای اربعین در نظر گرفته شده روی هر سه اپراتور زین (Zain)، آسیاسل (Asiacell) و کورک (Korek) عراق قابل استفاده است. از آنجایی که قیمت خدمات همراه اول نسبت به سیمکارت اپراتورهای عراقی ارزان‌تر است، زائران می‌توانند به‌راحتی ارتباطات خود را در کشور عراق حفظ کنند.

علاوه بر این‌که شبکه همراه اول برای اربعین امسال در تمام مسیرهای تردد زائران و پایانه‌های مرزی تقویت شده، این اپراتور دفاتر خود را در باشماق و تمرچین و همچنین موکب‌های خود را در ترمینال سلام فرودگاه امام (ره) و مرزهای چهارگانه شلمچه، چذابه، خسروی و مهران دایر کرده تا فرایند خدمت‌رسانی و راهنمایی زائران به‌خوبی انجام شود.

علاوه بر این، گروهی از کارشناسان همراه اول در قالب خادمین در کشور عراق و در مسیر پیاده‌روی اربعین شامل صحن حضرت زهرا (س) و موکب حضرت زهرا (س) در شهر نجف، عمودهای 1، 202، 546، 828 و 1120 در طریق، سید جوده، باب بغداد، تل زینبیه، حرم حضرت عباس (ع)، حرم امام حسین (ع)، بین‌الحرمین (ستاد گمشدگان) و شارع روضتین در شهر کربلا و همچنین شهرهای کاظمین و سامرا حضور پیدا خواهند کرد تا مشکلات زائران را برطرف سازند.

زائران اربعین می‌توانند از ربات راهنمای دیجیتال زائر نیز به‌طور رایگان در زمان سفر استفاده کنند؛ این ربات می‌تواند به کاربران تمامی راهنمایی‌های مورد نیاز برای رفع مشکلات رومینگ را ارائه دهد. زائران از آدرس bot.mci.ir/iraq می‌توانند به خدمات این ربات دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است مشترکان اپراتور همراه اول با مراجعه به صفحه اربعین همراه اول به آدرس mci.ir/roaming-iraq می‌توانند تمام اطلاعات و کاتالوگ دیجیتال خدمات به زائران به همراه نکته‌های مدیریت هزینه و افزایش امنیت سفر را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*