نخستین بازی جهان با فرمت جدید HDR10+ Gaming

سامسونگ از نخستین بازی جهان با فرمت جدید HDR10+ Gaming رونمایی کرد

نخستین بازی جهان با فرمت جدید HDR10+ Gaming با مشارکت سامسونگ و NEXON رونمایی شد. به‌لطف این استاندارد، تجربه گیمینگ غنی‌تر و دلنوازتر می‌شود.

سامسونگ الکترونیکس با همکاری NEXON از نخستین بازی جهان با فرمت جدید HDR10+ Gaming به‌نام “The First Descendant” رونمایی کرد. این عنوان که توسط نکسون توسعه پیدا کرده، در نمایشگاه گیمزکام 2023 پرده‌برداری شد. این اولین بازی جهان است که از استاندارد تازه توسعه پیدا کرده سامسونگ بهره می‌برد و می‌تواند تجربه گیمینگ غنی‌تری را ارائه کند. +HDR10 نسخه ارتقا یافته فرمت HDR10 است و برای پخش محتوایی با دامنه پویا وسیع (HDR) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استاندارد HDR مخصوص گیمینگ سامسونگ به‌کاربران کنتراست عمیق‌تر، رنگ‌هایی غنی‌تر و روشنایی متوازن‌تری را ارائه می‌کند. به‌لطف آن پلیرها می‌توانند جزئیات دقیق‌تری را در نقاط سایه و روشن صفحه ببینند. از دیگر ویژگی‌های این استاندارد می‌تواند به نرخ پاسخ‌گویی نزدیک به فوری، تاخیر پایین و پشتیبانی از نرخ رفرش متغیر اشاره کرد. این تکنولوژی برای بهینه‌کردن محتوای HDR برای تمام صحنه‌ها در حین بازی کردن طراحی شده است که می‌تواند فضای بازی را طبیعی‌تر و جذاب‌تر کند.

نخستین بازی جهان با فرمت جدید HDR10+ Gaming

به‌گزارش وبلاگ خبری سامسونگ، غول کره‌ای از سال 2018 با شرکت HDR10+ Technologies LLC و چندین شرکت دیگر در حال همکاری برای توسعه فناوری‌های اچ‌دی‌آر است. +HDR10 جایگزینی برای استاندارد دالبی ویژن محسوب می‌شود. حاصل این همکاری، حضور بیش از 7 هزار دستگاه پشتیبانی‌کننده از اچ‌دی‌آر 10 پلاس در بازار است.

جزئیاتی از نخستین بازی جهان با فرمت HDR10+ Gaming

بازی The First Descendent از 19 سپتامبر (28 شهریور ماه) به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که چه زمانی نسخه نهایی این بازی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*