شرایط فروش جدید سایپا شاهین

شرایط فروش جدید سایپا شاهین در مرداد 1402

شرایط فروش جدید سایپا شاهین در مرداد 1402 اعلام شد. سایپا در این طرح سدان Shahin را به‌شکل پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت سایپا طی فراخوانی اعلام کرد آن دسته از متقاضیانی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد 1402 فرایند ثبت نام اولیه برای سدان شاهین را انجام دادند و اولویت آنها نیز تابستان 1403 تعیین شد و در تاریخ 30 مرداد 1402 پیامک دریافت کردند، می‌توانند طبق این بخشنامه فرایند واریز وجه و تکمیل ثبت نام را انجام دهند.

آن دسته از متقاضیانی که در تاریخ 30 مرداد 1402 پیامک امکان واریز وجه را از طریق سامانه گروه سایپا دریافت کردند، باید به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری، فرایند واریز وجه و تکمیل ثبت نام را انجام دهند. برای آن دسته از متقاضیانی که این امکان فراهم نشده، در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش جدید سایپا شاهین در مرداد 1402 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش جدید سایپا شاهین – مرداد 1402

شرایط فروش جدید سایپا شاهین

گروه خودروسازی سایپا در این طرح، خودرو شاهین را با مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب 212 میلیون و 598 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. در این طرح موعد تحویل خرداد الی شهریور 1403 اعلام شده است. همچنین قیمت خودرو همان قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.