نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی 12

نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی 12 با 4 گیگابایت رم، 120 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت کمتر معرفی شد

نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی 12 با قیمت پایین‌تر رونمایی شد. اما مشخصات فنی و امکانات Redmi 12 چه تغییراتی کرده که باعث کاهش قیمتش شده است؟

ردمی 12، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار است. حالا غول چینی از نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی 12 با قیمت پایین‌تری رونمایی کرده است. این مدل جدید به 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی مجهز خواهد بود. شیائومی نسخه جدید گوشی Redmi 12 را با قیمت 132 دلاری عرضه می‌کند که 7 دلار ارزان‌تر از نسخه پیشین است. نسخه قبلی با 6 گیگ رم و همین میزان حافظه، 139 دلار قیمت داشت.

مشخصات و امکانات نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی 12

به‌جز تغییر ظرفیت رم، سایر مشخصات فنی این گوشی با مدل قبلی یکسان است. ردمی 12 یک میان‌رده جذاب است که ترکیبی از زیبایی، عملکرد فنی خوب و قیمت مناسب را ارائه می‌کند. یک نمایشگر 6.67 اینچی بزرگ و سه دوربین روی قاب پشتی، از آن محصولی مناسب برای امور چندرسانه‌ای و عکاسی ساخته است. در قلب تپنده آن هم یک چیپست با برند کوالکام حضور دارد که می‌تواند عملکرد روان و توانمندی مناسب در مالتی‌تسکینگ را فراهم کند.

نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی 12

برای علاقه‌مندان به عکاسی در اینجا سه دوربین حضور دارد که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. این سیستم دوربین سه‌گانه به کاربران امکان ثبت تصاویری زیبا با جزئیات و عمق مناسب را می‌دهد. در جلوی نمایشگر هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

گوشی Redmi 12 از یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که می‌تواند برای استفاده یک روز کامل کافی باشد. همچنین به‌لطف توان شارژ 33 واتی، به مدت زمان زیادی برای شارژ شدن مجدد دستگاه شما نیاز نیست. در نهایت باید به حضور سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری سفارشی MIUI 14 اشاره کرد.

این گوشی از نظر طراحی تفاوتی با مدل‌های دیگر خود ندارد. بنابراین هدف شیائومی از عرضه این دستگاه، کاهش 2 گیگابایت از ظرفیت رم برای مهار هزینه‌ها بوده است.