زائران اربعین

همراه اول برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

همراه اول برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین اقدامات متعددی را انجام داده که در ادامه با جزئیات هر یک از آنها آشنا می‌شویم.

اپراتور همراه اول علاوه بر این‌که تعرفه رومینگ بین الملل در کشور عراق را کاهش داده و بسته‌های ویژه رومینگ را برای کاربران خود در نظر گرفته است، اقدامات متعددی را انجام داده تا زائران اربعین بدون هیچ نوع مشکل ارتباطی در کشور عراق حضور پیدا کنند.

اقدامات همراه اول برای زائران اربعین

اپراتور همراه اول اقدامات متعددی نظیر افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی، حضور تیم‌های فنی و خدمات مشترکان در نقاط مرزی و کشور عراق، خدمات رایگان روبیکا و امکان استفاده از اعتبار کیف پول اوانو را برای زائران اربعین 1402 در نظر گرفته که در ادامه با جزئیات آنها آشنا می‌شویم.

تیم خدمات مشترکان در عراق و نقاط مرزی مستقر شدند

اپراتور همراه اول برای پشتیبانی از زائران و مانیتورینگ وضعیت ارتباطی آنها تا زمان بازگشت از کشور عراق، تیم‌های فنی و خدمات مشترکان خود را در 6 نقطه مرزی کشورمان نظیر باشماق، تمرچین، مهران، خسروی، چذابه و شلمچه مستقر کرده است. همچنین تیم‌های همراه اول در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا نیز حضور دارند تا به زائران برای حل مشکلات احتمالی کمک کنند.

تیم‌های خدمات مشترکان همراه اول مستقر در شهر نجف در در موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ثوره العشرین، در شهر کربلا در سیدالجوده، باب البغداد، تل زینبیه، شارع الروضتین، ستاد گمشدگان بین الحرمین حضور دارند و زائران در شهرهای کاظمین و سامرا نیز در نزدیکی حرم می‌توانند به این تیم‌ها دسترسی داشته باشند. ضمن این‌که همراه اول این تیم‌های خود را در مسیر پیاده‌روی در حوالی عمودهای یک، 202، 546، 828 و 1120 نیز مستقر کرده است.

ظرفیت شبکه در نقاط شش گانه مرزی افزایش پیدا کرد

اپراتور همراه اول برای افزایش ظرفیت شبکه خود 40 سایت جدید و اضطراری در 6 نقطه مرزی اضافه کرده تا تعداد سایت تکنولوژی آن به 250 سایت برسد. به‌طور کلی ظرفیت شبکه همراه اول با توجه به افزایش سایت‌های این اپراتور در مسیر شهرها تا پایانه‌های مرزی، نسبت به اربعین سال گذشته حدود 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

ارائه خدمات رایگان روبیکا برای زائرین اربعین

برخی از مهم‌ترین خدمت سوپراپلیکیشن روبیکا برای ارتقای وضعیت ارتباطی زائران اربعین در این ایام به‌شکل رایگان ارائه می‌شود. زائران اکنون قادرند در مسیرهای پیاده‌روی و در تمامی شهرهای کشور عراق از طریق رومینگ همراه اول از خدمات تماس صوتی و تصویری روبیکا و همچنین سرویس روبینو به‌شکل رایگان استفاده کنند.

کاربران برای این‌که از این خدمات بهره‌مند شوند، می‌بایست جدیدترین نسخه اپلیکیشن روبیکا را پیش از این‌که به کشور عراق سفر کنند، نصب کرده و آن را فعال سازند. پس از نصب و فعال‌سازی، زائران با استفاده از رومینگ همراه اول می‌توانند از امکانات این اپلیکیشن و سرویس روبینوی آن در کشور عراق استفاده کنند.

سرویس روبینو در پلتفرم روبیکا امکانی را برای انتشار عکس و فیلم به‌شکل پست و استوری فراهم می‌کند و کاربران با پخش زنده، لایک و کامنت می‌توانند با مخاطبان خود در تعامل باشند.

استفاده از کیف پول دیجیتال همراه اول در سفر اربعین

مشترکان همراه اول در کشور عراق می‌توانند از شارژ کیف پول دیجیتال خود در اپلیکیشن همراه من استفاده کنند. کیف پول دیجیتال همراه اول در اپلیکیشن های همراه من و اوانو مشترک بوده و مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند کیف پول خود را قبل از سفر به عراق شارژ کرده و در هنگام سفر با استفاده از اینترنت همراه اول و وای فای عراقی از کلیه خدمات همراه اول در اپلیکیشن همراه من و اوانو نظیر خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض با امکان وصول آنی و خرید بسته رومینگ استفاده کنند.

افزایش سرعت خدمات مربوط به سیم کارت و نیاز نداشتن به استفاده از اطلاعات کارت بانکی در زمان تراکنش به‌عنوان سایر ویژگی‌های شارژ کیف پول دیجیتال همراه اول محسوب می‌شود که همین ویژگی‌ها به زائران در کشور عراق کمک زیادی خواهد کرد.

گفتنی است همراه اول در ایام پیاده‌روی اربعین برای مشترکان دائمی خود در عراق اگر مصرف اینترنت آنها به 50 هزار تومان برسد، به آنها پیامک هشدار ارسال خواهد کرد.

روش‌های خرید بسته‌های ویژه اربعین همراه اول

مشترکان اپراتور همراه اول از طریق روش‌های کد دستوری ستاره 10 ستاره 40 مربع، اپلیکیشن همراه من، مراجعه به فروشگاه همراه اول به آدرس shop.mci.ir و مراجعه به دفاتر مستقر در پایانه‌های مرزی و ترمینال سلام می‌توانند بسته های ویژه اربعین این اپراتور را خریداری کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک https://mci.ir/roaming-iraq مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*