تریلر کمپین کال آف دیوتی Modern Warfare 3

نخستین تریلر از کمپین بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 3 منتشر شد [گیمزکام 2023]

اکتیویژن و اسلج‌همر، اولین تریلر از بخش کمپین بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 3 را در افتتاحیه گیمزکام 2023 به نمایش گذاشتند تا هیجان ما را به اوج برسانند.

بازی کال آف دیوتی مدرن وارفیر 3، بازی بعدی اکتیویژن و استودیوی Sledgehammer است. این بازی دنباله‌ی مستقیمی بر نسخه 2022 مدرن وارفیر یعنی Modern Warfare 2، ساخته استودیوی اینفینیتی‌وارد محسوب می‌شود. چندی پیش نسخه سوم این بازی رسما معرفی شد و حالا اسلج‌همر و اکتیویژن در جریان افتتاحیه گیمزکام 2023، اولین تریلر از بخش کمپین داستانی بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 3 را منتشر کردند.

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی و البته انتشار یکی دو تیزر در روزهای اخیر، حالا در تریلر جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به کمپین داستانی و گیم پلی این بازی جذاب داشته باشیم. در چند روز گذشته، تیزرهای کوتاهی از گیم پلی و داستان و البته اطلاعات تایید شده بیشتری را در مورد این بازی مورد انتظار دریافت کردیم، اما این اولین تریلر مفصلی است که روی کمپین داستانی و گیم پلی طولانی بازی متمرکز شده است. کال آف دیوتی مدرن وارفیر 3 در تاریخ 10 نوامبر 2023 یا 19 آبان ماه امسال عرضه می‌شود.

تریلر کمپین کال آف دیوتی Modern Warfare 3 را تماشا کنید

شلبی کارلتون از اسلج‌همر گیمز و جف کیلی روی صحنه گیمزکام 2023 آمدند تا تریلر کمپین کال آف دیوتی Modern Warfare 3 را به نمایش بگذارند و البته توضیحاتی درباره این بازی و مکانیک جدید مبارزات Open Combat Missions ارائه دهند. این ماموریت‌های هدایت شده توسط بازیکنان به شما این امکان را می‌دهند که بر اساس ترجیحات بازیکن، به روش‌های مختلفی کمپین بازی را انجام دهید. این ماموریت‌های Open Combat با ماموریت‌های سینمایی خطی استانداردی که بازیکنان برای این فرنچایز انتظار دارند، به‌صورت یکپارچه عمل می‌کنند.

تریلر نسبتا طولانی منتشر شده از گیم پلی مدرن وارفیر 3، تیم آلفا را در عملیات 627 به ما نشان می‌دهد که در آن بازیکن وظیفه نفوذ در منطقه دشمن، با استفاده از عینک دید در شب، پرتاب‌کننده طناب و ابزارهای مختلف دیگر را بر عهده دارد.

مدرن وارفیر 3 فصل جدیدی را برای این فرنچایز محبوب رقم می‌زند؛ چرا که این برای اولین بار در تاریخ سی ساله‌ی این سری است که یک دنباله مستقیم در سال بعد از نسخه قبلی آن عرضه می‌شود. شخصیت‌های مورد علاقه و محبوب طرفداران از جمله کاپیتان پرایس و Ghost با بازی بری اسلون و ساموئل روکین که نقش‌هایشان را دوباره ایفا می‌کنند، و همچنین بقیه تیم Task Force 141 در این بازی حضور دارند و قرار است ناسیونالیست افراطی روسی، یعنی ولادمیر ماکاروف که برای طرفداران این سری کاملا آشنا است را نیز ببینیم.

تریلر کمپین کال آف دیوتی Modern Warfare 3

طرفداران می‌توانند اکنون بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 3 را پیش خرید کنند و دسترسی زودهنگام به نسخه بتا و همچنین یک هفته دسترسی زودتر به کمپین را از تاریخ 2 نوامبر به‌دست بیاورند. همانطور که گفته شد این بازی به‌طور کامل در دهم نوامبر یا 19 آبان عرضه می‌شود. همچنین با پیش خرید این بازی، یک پکیج اپراتور Soap نیز باز می‌شود.

کال آف دیوتی مدرن وارفیر 3 برای تمام پلتفرم‌ها شامل پلی استیشن 4 و 5، کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی از طریق استیم و Battle.net در دسترس خواهد بود. قرار است در روز 13 مهرماه امسال نیز رویداد Call of Duty Next برگزار شود و در آن شاهد انتشار جزئیات جدیدی از بخش چند نفره مدرن وارفیر 3 و همچنین آینده کال آف دیوتی موبایل و وارزون خواهیم بود.