تریلر جدید آلن ویک 2

تریلر جدید آلن ویک 2 ما را به یک مکان تاریک می‌برد [گیمزکام 2023]

در افتتاحیه گیمزکام 2023، تریلر جدید بازی آلن ویک 2 – Alan Wake 2 منتشر شد که ضمن نگاهی به گیم پلی شخصیت آلن در این بازی مورد انتظار، ما را به یک مکان تاریک می‌برد.

همانطور که انتظار می‌رفت، در جریان افتتاحیه گیمزکام 2023، رمدی تریلر جدیدی از بازی آلن ویک 2 را منتشر کرد. در این تریلر جذاب 90 ثانیه‌ای، ما بخشی از گیم پلی این بازی ترسناک را مشاهده می‌کنیم. در تریلر قبلی Alan Wake 2 دیده بودیم که اوضاع برای یکی از شخصیت‌های اصلی و کلیدی بازی به‌نام ساگا اندرسون چگونه پیش می‌رود. حالا در تریلر جدید منتشر شده از سوی Remedy، ما آلن ویک را در یک مکان تاریک می‌بینیم که نشان می‌دهد زندگی او در 13 سال گذشته چقدر سخت بوده است. نکته جالب این تریلر، تمرکز آن روی شخصیت آلن است؛ در حالی که محوریت نمایش‌های قبلی این بازی بیشتر روی شخصیت ساگا اندرسون، شخصیت دوم قابل بازی در Alan Wake 2 بود.

تریلر جدید بازی آلن ویک 2 را مشاهده کنید

آلن ویک در یک کابوس پیچیده و ترسناک در نسخه‌ای عجیب از شهر نیویورک حضور دارد و همه این‌ها به‌خاطر خاطرات و روان ناپایدار خودش است که حالا علیه او استفاده می‌شود. گیم پلی نمایش داده شده با همان مبارزات آشنای چراغ قوه به‌همراه سلاح در برابر موجودات تاریکی، با ترکیب یک بخش لایواکشن و نیمه سینمایی، یک تریلر جذاب و هیجان‌انگیز را ایجاد کرده که ما را بیش از پیش در انتظار عرضه این بازی، باقی می‌گذارد.

تقریبا سیزده سال پیش، بازی آلن ویک برای اولین بار عرضه شد و توسعه و ساخت بازی آلن ویک 2 در این مدت و در طی این مسیر، تغییرات جالبی را تجربه کرد. آنچه که ما در این تریلر جدید دیدیم، شامل صحنه‌های لایواکشن به سبک تلویزیونی بود؛ ایده‌ای که در بازی Quantum Break نمایش داده شده بود و البته ایده‌های دیگری هم وجود داشت که در نهایت برای بازی کنترل مورد استفاده قرار گرفت.

بازی Alan Wake 2 از فناوری ری تریسینگ، DLSS 3.5 انویدیا و Reflex نیز بهره خواهد برد. رمدی با دستیابی به چشم‌اندازی که مضامین ترسناک قوی را با الهاماتی از Twin Peaks و دنیای سینمایی مارول ترکیب می‌کرد، رسما بازی آلن ویک 2 را در جریان گیم اواردز 2022 معرفی کرد.

طبق تریلر منتشر شده، این بازی از 17 اکتبر تا تاریخ 27 اکتبر به‌تعویق افتاده و در نهایت در تاریخ 5 آبان ماه امسال شاهد عرضه این بازی مورد انتظار خواهیم بود. این بازی برای پلتفرم‌های PC، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*