زمان انتشار بازی تکن 8

زمان انتشار بازی تکن 8 در افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2023 اعلام شد [گیمزکام 2023]

باندای نامکو در شب افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2023 با نمایش تریلری از بازی Tekken 8 – تکن 8 ، زمان انتشار رسمی این بازی را اعلام کرد.

در خلال مراسم افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2023، کارگردان سری Tekken، کاتسوهیرو هاراده روی صحنه آمد و با نمایش تریلری جذاب از مد تکنفره جدید بازی تکن 8 موسوم به Arcade Quest، اطلاعات فراوانی را در خصوص گیم پلی بازی، کارکترها و البته زمان عرضه آن به بازار، در اختیارمان قرار داد.

زمان انتشار بازی تکن 8 چه زمانی خواهد بود؟

مد جدید Arcade Quest در بازی Tekken 8 گیمرها را در نبردهای آرکید و جذاب درگیر خواهد کرد. در این مد، گیمرها باید آواتار منحصربفرد خود را طراحی کرده و بر اساس تنظیمات مختلف آرکید با سایر افراد در سرتاسر دنیا به مبارزه بپردازند.

علاوه بر این، تریلر بازی، چنان‌که در ادامه مشاهده می‌فرمایید، برخی از قابلیت‌های شخصی سازی جذاب کاراکترها و تعدادی از مناطق جهان باز برای گشت و گذار را معرفی نمود.

در کنار معرفی مد Arcade Quest، تریلر گیمزکام 2023 تکن 8 همچنین از حضور 32 کاراکتر در بازی خبر داد. در میان این کاراکترها، شاهد بازگشت برخی شخصیت‌های محبوب نسخه‌های پیشین مثل شاهین، کوما، یوشیمیتسو، دراگونوف، استیو فاکس و لئو خواهیم بود.

همچنین بخش‌هایی از این تریلر نیز به نمایش جزئیاتی از گیم پلی اختصاص داشت. در ادامه می‌توانید تیزر Tekken 8 را مشاهده فرمایید.

زمان انتشار بازی تکن 8 روز 6 بهمن ماه اعلام شده است. با این وجود، پیش فروش این بازی برای کنسول‌های نهمی ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی از هم‌اکنون آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*