تریلر جدید مورتال کامبت 1

تریلر جدید مورتال کامبت 1 در گیمزکام 2023 دو شخصیت جدید بازی را معرفی می‌کند [گیمزکام 2023]

استودیو NetherRealm با نمایش تریلر جدید Mortal Kombat 1 – مورتال کامبت 1، ضمن معرفی دو شخصیت اصلی، بخش‌هایی از خط داستانی را نیز به نمایش درآورد.

از زمان نخستین رونمایی بازی مورتال کامبت 1، این بازی تقریبا در تمامی رویدادهای مهم حضور داشته و بخش‌های مختلف گیم پلی آن به‌طور پیوسته به نمایش گذاشته می‌شوند.

مطابق پیش بینی‌ها، Mortal Kombat 1 در شب افتتاحیه رویداد گیمزکام 2023 هم حضور داشت و استودیو سازنده این بازی، NetherRealm Studios، جزئیاتی مهم را در خصوص گیم پلی بازی، دو شخصیت اصلی و دو شخصیت فرعی آن را با علاقمندان به اشتراک گذاشت.

تریلر جدید مورتال کامبت 1 چه اطلاعاتی را در اختیارمان قرار داد؟

تریلر جدید، علاقمندان به Mortal Kombat 1 را به قلمرو Outworld می‌برد؛ جایی که ملکه سیندل (Sindel) در آن حکمرانی می‌کند.

در این تریلر شاهد رونمایی از دو کاراکتر اصلی جنرال شائو و خود سیندل هستیم که در میان شخصیت‌های قابل بازی حضور خواهند داشت. جنرال شائو، در حقیقت نسخه‌ای بازطراحی شده از شائوکان، شخصیت منفی اصلی نسخه‌های پیشین فرنچایز است.

از سوی دیگر، دو شخصیت فرعی بازی که در پس‌زمینه مبارزات حضور خواهند داشت نیز عبارت خواهند بود از موتارو، باس بازی مورتال کامبت 3 و شوجینکو که قهرمان اصلی بازی Mortal Kombat Decepion بود.

خط داستانی جدید بازی مورتال کمبت 1 روی خدای آتش، لیو کانگ و تشکیل تیمی از مبارزان قلمرو زمین به منظور مقابله با خطرات سایر قلمروها متمرکز است.

در این خط داستانی جدید و هیجان انگیز شاهد تغییراتی مهم در سناریو و بازگشت برخی کاراکترهای نسخه‌های قبلی خواهیم بود. به‌عنوان مثال، Geras به‌عنوان محافظ ساعت شنی که تشکیل‌دهنده زمان و واقعیت خواهد بود، در مورتال کمبت 1 حضور خواهد داشت و Reptile نیز در این نسخه دیگر نقش یک موجود وحشی و یاغی را بازی نخواهد کرد!

از سوی دیگر، بر خلاف تمامی نسخه‌های پیشین مجموعه، این بار لیو کانگ، رایدن را به‌عنوان قهرمان زمین برای مبارزه با قهرمانان سایر قلمروها معرفی می‌کند.

بر اساس آنچه در این تریلر جدید مورتال کامبت 1 و سایر اطلاعات پیشین آن مشاهده کرده‌ایم، می‌توانیم همچنان انتظار همان مبارزات خونین و حرکات پایانی (Fatality) رقت‌انگیز را از این نسخه هم داشته باشیم. بنابراین اگر کنجکاو هستید که بدانید یک سیاهچاله چگونه بدن انسان را تکه و پاره می‌کند، برای یافتن پاسخ، منتظر انتشار این بازی بمانید!

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 28 شهریور ماه روی پلتفرم‌های PC، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. علاوه بر این، دسترسی زودهنگام این بازی نیز از 5 روز قبل از این تاریخ در اختیار پیش‌خریدکنندگان نسخه‌های مختلف قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*