شاسی بلندهای رانتی نمایندگان مجلس

افشای جزئیاتی جدید از شاسی بلندهای رانتی نمایندگان مجلس

یک نماینده مجلس به تشریح ماجرای شاسی بلندهای رانتی نمایندگان مجلس پرداخت و گفت تحویل این خودروها مجرمانه و متقلبانه بوده است.

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در خصوص تحویل شاسی بلندهای رانتی به نمایندگان مجلس با اشاره به این‌که نماینده مجلس با یک توطئه مواجه شده، گفت معاون مجلس با او تماس گرفته و اعلام کرده برای شما این خودروها را در نظر گرفتیم و باید به نام داماد، عروس، شوفر و رئیس دفتر شما باشند.

جزئیاتی شاسی بلندهای رانتی نمایندگان مجلس

بیگی با اعلام این‌که این کار در یک فرآیند مجرمانه رخ داده است، گفت یک شرکتی به نام رادین مبین غرب با بهمن موتور قراردادی را به امضا رسانده که این شرکت در اصل به نام دو دختر ثبت شده که در کوهدشت به شغل چوبانی مشغولند.

وی افزود نام این دو دختر در این شرکت به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیت‌مدیره ثبت شده و این شرکت را با سرمایه ثبتی 100 هزار تومانی تاسیس کردند. البته بعدا مشخص شده آن دو دختر اصلا از این ماجرا اطلاعی نداشتند و از کارت ملی آنها سوءاستفاده شده بود.

شاسی بلندهای رانتی نمایندگان مجلس

این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد شرکت رادین مبین غرب با شرکت بهمن موتور قرارداد 300 دستگاه شاسی بلند را به امضا رسانده؛ همان خودروهای رانتی که به نمایندگان مجلس، خانواده‌هایشان و مدیران مجلس تحویل داده شده است.

بیگی تاکید کرد در واقع این 300 دستگاه در یک فرایند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران ارائه شده و اکنون باید مشخص شود که موضوع چه بوده، با چه نیتی انجام شده و چرا معاون مجلس پای این قرارداد را امضا کرده و دستور واگذاری را داده است؟