ایرباد جدید سونی

ایرباد و هدست جدید سونی معرفی شدند؛ بال‌های جدید پلی استیشن 5

شرکت سونی از ایرباد بی‌سیم Pulse Explore و هم‌چنین هدست بی‌سیم Pulse Elite، برای کنسول PS5 رونمایی کرده که با فناوری‌های جالبی همراه هستند.

شرکت سونی از دو وسیله جانبی جدید برای کنسول PS5 خودش رونمایی کرد. یکی از آن‌ها یک هدفون بیسیم و دیگری ایرباد بیسیم سری پالس است. هدفون جدید سونی که «پالس اکسپلور» نام دارد، اولین ایربادز ساخت این شرکت است که به‌طور اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 5 طراحی شده‌ و 199.9 دلار قیمت دارد. البته هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این گجت در دست نیست.

براساس پستی که در بلاگ پلی‌استیشن منتشر شد، هیداکی نیشینو، معاون پلتفرم توسعه سونی، عنوان کرده:

با عرضه ایرباد جدید سونی Pulse Explore، یکی از اولین شرکت‌هایی هستیم که هدفون‌های بی‌سیم را با استفاده از درایو مغناطیسی مسطح به بازار انبوه مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنیم.

این محصول که اولین بار در ماه فوریه شایعات عرضه آن به فضای مجازی درز کرده بود، اکنون رنگ و بوی واقعیت گرفته و به‌طور رسمی در سال جاری عرضه خواهد شد.

ایرباد جدید سونی

به‌نظر می‌رسد که غول ژاپنی به فناوری‌هایی رو آورده که برخی از بهترین هدفون‌ها از جمله نمونه سونی WF-1000XM4 را در فرمی جدید ارائه می‌کند. نیشینو در ادامه افزود:

ایرباد پالس اکسپلور اولین مجموعه از هدفون‌های بی‌سیم ما است که تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای را به‌همراه میکروفون‌های دوگانه و فناوری حذف نویز با استفاده هوش مصنوعی در کنار قابلیت فیلتر کردن صداهای پس‌زمینه ارائه می‌دهد.

وی در ادامه گفت که این ایرباد صدایی کاملا بدون نشت دارد و به‌همراه یک کیس شارژ عرضه خواهد شد. نیشینو از حالا مدعی شده که پالس اکسپلور، بهترین هدفون‌های گیمینگ سال خواهند بود.

هدست جدید سونی Pulse Elite

علاوه بر این، هدست بی‌سیم پالس الیت نیز با قیمت 149.99 دلار عرضه خواهد شد. این گجت فرم تکامل یافته هدست پالس 3D خواهد بود که پیشتر طی ماه نوامبر 2020 به‌همراه کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه شده بود. این هدفون به فناوری‌ صدای بدون افت، میکروفون جمع شونده و قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی برای فیلتر کردن نویز پس‌زمینه مجهز خواهد بود.

این گجت با یک آویز شارژ عرضه خواهد شد. اینکه آیا این مدل را می‌توان یکی از بهترین هدست‌های PS5 در نظر گرفت یا نه، هنوز مشخص نیست، اما با توجه به عملکرد عالی نسل قبل و تکامل فناوری آن، می‌توان توقع هدفونی هیجان‌انگیز را داشت.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد سخت‌افزار ایرباد و هدست جدید سونی وجود ندارند. با این حال، طبق تیزر منتشر شده، پشتیبانی آنها از اکوسیستم فعلی پلی‌استیشن به نمایش درآمده که توسط فناوری بی‌سیم Playstation Link تقویت شده است. این تکنولوژی، تاخیر کم، صدای بدون نشت و جابجایی آسان میان چندین هاست پلی‌استیشن لینک مانند PS5 با آداپتور و پلی‌استیشن پورتال را فراهم می‌کند.

این فناوری بی‌سیم که احتمالا 2.4 گیگاهرتزی است، به‌‌عنوان یک دانگل مستقل برای استفاده با دستگاه‌های دیگر نظیر رایانه شخصی یا مک عرضه می‌شود. علاوه بر آن، پلی‌استیشن لینک می‌تواند با گوشی‌های گیمینگ هنگام جفت شدن با PS5 اتصال بلوتوث برقرار کند که یک ویژگی هوشمندانه جدید را به این ترکیب اضافه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*