عکس های واقعی گوشی شیائومی 13 تی پرو

اولین عکس های واقعی گوشی شیائومی 13 تی پرو منتشر شد

نخستین تصاویر واقعی از گوشی شیائومی 13 تی پرو – Xiaomi 13T Pro جزئیاتی از طراحی و ابعاد این دستگاه را نمایش می‌دهند. شباهت این گوشی به مدل Xiaomi 13 Pro غیرقابل انکار است!

انتظار می‌رود که شیائومی به‌زودی از خانواده گوشی‌های Xiaomi 13T خود رونمایی کند. با این وجود، پیش از معرفی رسمی این محصولات، تصاویر جدیدی از مدل Pro این سری گوشی‌ها منتشر شده که طراحی این دستگاه و ابعاد آن را به‌طور کامل نمایش می‌دهد. در ادامه نگاهی به جزئیات ظاهری این گوشی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

تصاویر رسمی گوشی شیائومی 13T پرو با ظاهری آشنا، لو رفت

افشای عکس های گوشی شیائومی 13 تی پرو

گوشی Xiaomi 13T پرو

تصاویر پخش شده از ظاهر پرچمدار جدید شیائومی پس از حضور آن در دیتابیس NCC به بیرون درز کرده و بنابراین تا حد زیادی قابل اتکاست.

در قسمت پشت این گوشی، سیستم دوربین سه‌گانه که یادآور طراحی شیائومی 13 پرو است، مشاهده می‌شود. همچنین در بخش پایین نیز اسپیکر دستگاه و درگاه USB-C برای انتقال اطلاعات و شارژ مشاهده شده و در بالای صفحه نمایش نیز حفره مخصوص دوربین سلفی جا گرفته است.

بر اساس گزارش‌های پیشین، این دستگاه قرار است به تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس مدیاتک مجهز باشد و از 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی بهره ببرد.

البته قبل از این شایعاتی نیز پیرامون احتمال رونمایی از مدلی مجهز به 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه منتشر شده بود. با این حال باید منتظر ماند و دید تصمیم شیائومی در خصوص این گوشی پرچمدار چه خواهد بود.

صفحه نمایش این گوشی اندازه‌ای 6.67 اینچی خواهد داشت و از پانل‌هایی اولد با رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل و نرخ رفرش 144 هرتز بهره خواهد برد.

شیائومی 13 تی پرو

همچنین دوربین پشت این دستگاه نیز متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک نمونه 50 مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود.

از طرف دیگر، دوربین سلفی این گوشی هم رزولوشن 20 مگاپیکسلی خواهد داشت.

شیائومی 13 تی پرو همچنین احتمالا به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه، از دیگر قابلیت‌های درخور توجه این گوشی هم می‌توان به سیستم عامل اندروید 13 و استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*