جزئیات وام 150 میلیون تومانی نوسازی تاکسی های فرسوده

جزئیات وام 150 میلیون تومانی نوسازی تاکسی های فرسوده

جزئیات وام 150 میلیون تومانی نوسازی تاکسی های فرسوده در شهریور سال 1402 اعلام شد. نحوه ثبت نام، اقساط وام و زمان تحویل خودرو را در اینجا بخوانید.

پرداخت وام 150 میلیون تومانی نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز شد. این خبر کوتاه و خوبی بود که مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به متقاضیان در انتظار داد.

اقساط وام 150 میلیون تومانی نوسازی تاکسی های فرسوده چقدر است؟

این وام 150 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصد و بازپرداخت 60 ماهه از شهریور ماه امسال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، بازپرداخت اقساط آن نیز با تنفس سه ماهه قابل پرداخت خواهد بود.

وام 150 میلیون تومانی نوسازی تاکسی های فرسوده

آنطور که وحدت‌کار می‌گوید، ظاهرا شهرداری تهران برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سطح این شهر، با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و با استفاده از منابع داخلی خودش بودجه مورد نیاز این طرح را فراهم کرده است.

ثبت نام طرح نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده

متقاضیان محترمی که مشمول این طرح می‌شوند، می‌بایست با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی تهران، ثبت نام اولیه را انجام دهند. سپس با توجه به مهلت زمانی اعلامی، به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده و سپس برای دریافت وام خود اقدام خواهند کرد.

شهرداری تهران، زمانبندی مشخصی را برای اجرای این طرح در نظر گرفته است. ولی برای اجرای دقیق آن، لازم است که خودروسازان نیز نسبت به قرارداد منعقد شده خود متعهد باشند و پیش‌فاکتور اتومبیل متقاضیان را در زمان مناسبی صادر کنند.

طبق برنامه اعلامی، قیمت خودرو سمند سورن پلاس برای متقاضیان این طرح 362 میلیون تومان خواهد بود. سه ماه پس از تکمیل وجه، خودرو به متقاضی تحویل داده خواهد شد و مبلغ ارزش اسقاطی خودرو فرسوده آن نیز از طریق مراکز مربوطه به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*