آیتول

آیتول خدمت تعویض فوری باتری در شهرهای کرج و مشهد را ارائه کرد

آیتول به‌عنوان سامانه جامع و یکپارچه خدمات خودرویی، خدمت تعویض فوری باتری در شهرهای تهران، کرج و مشهد را ارائه کرد.

این خدمت در راستای عمل به وعده برند آیتول، مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی مالکان خودرو، ارائه شده است. به این ترتیب، مالکان خودرو در شهرهای مذکور، نیازی نیست بابت این موضوع که به دلیل پایان عمر باتری ماشین در خیابان بمانند نگران باشند. به عنوان مثال، برای شهروندان شهر مشهد، تعویض فوری باتری در مشهد با کمک آیتول کاری ساده و بی‌دردسر است. زیرا آیتول شرایطی فراهم کرده است تا مالکان خودرو در این کلان‌ شهر، با چند کلیک ساده، بهترین برندهای باتری را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند.

مالکان خودرو در تهران و کرج نیز از چنین امکانی برخوردارند و دیگر به‌دلیل تمام شدن عمر باتری در راه نخواهند ماند. چرا که عمر مفید باتری در حدود 2 سال است و پس از کارکرد باتری در حدود 40 هزار کیلومتر، باتری خودرو عملا عمر مفیدی ندارد و خودرو نیاز به باتری جدید دارد. برای پایان به این دغدغه مالکان خودرو و تسهیل خرید و نصب باتری، آیتول این امکان را برای کاربرانش فراهم آورده است تا از امکان تعویض فوری و بی‌دردسر باتری بهره‌مند شوند. کافیست کاربران به وبسایت آیتول مراجعه و با انتخاب سرویس خرید باتری در بخش خدمات تعمیر و نگهداری سامانه آیتول، برند باتری مورد نظر را از میان برندهای سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری، وایا باتری و… انتخاب و در مدت زمان کوتاهی (کمتر از دو ساعت) باتری مورد نیاز خودرو را تحویل بگیرند. این نکته را در نظر داشته باشید که آیتول، بهترین برندهای باتری را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار کاربرانش قرار داده است.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که پس از ارسال رایگان باتری به محل مورد نیاز کاربر، سلامت و کیفیت باتری قبل و بعد از نصب، با دستگاه‌های تخصصی کنترل و سپس تحویل مشتری می‌شود و در مرحله نهایی، پرداخت صورت می‌گیرد.

هم‌اکنون سرویس ارسال و تعویض فوری باتری در کرج، مشهد و تهران فعال است و در فاز بعدی در شهرهای شیراز، اهواز و اصفهان آماده خدمت‌رسانی به کاربران خواهد بود.

آیتول به‌عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی، در کنار ارائه خدمت تعویض و نصب رایگان باتری، خدمات خودرویی شامل صدور و تمدید بیمه، انجام پرداخت‌های خودرویی و… را ارائه می‌دهد. همچنین کاربران از طریق این سامانه امکان بهره‌مندی از خدمات غیر حضوری خودرو را خواهند داشت. پس اگر شما هم نیاز به تعویض فوری باتری با قیمت مناسب و ضمانت‌نامه اصالت کالا دارید، از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۸۳۹۲۰۰۰ با کارشناسان آیتول تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدل و قیمت باتری‌ها به آدرس itoll.com مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*