خودرو KMC EJ7

خودرو KMC EJ7 ، سدان برقی جدید کرمان موتور رونمایی شد

خودرو KMC EJ7 به‌عنوان سدان برقی جدید کرمان موتور معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات سدان برقی کی ام سی EJ7 که نسل جدید ماشین جی ۷ محسوب می‌شود آشنا می‌شویم.

شرکت کرمان موتور از خودرو برقی جک EJ7 در نمایشگاه دستاوردهای صنعتی دولت در سال 1402 پرده برداشت. این خودرو در واقع نسخه برقی سدان کی ام سی J7 محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی خودرو KMC EJ7 

خودرو KMC EJ7

خودرو برقی KMC EJ7 از لحاظ طراحی به نسخه برقی کی ام سی J7 شباهت زیادی دارد، اما به دلیل ماهیت الکتریکی خود به جلوپنجره بسته ویژه خودروهای برقی مجهز شده است و طراحان سایر اجزای نمای جلو را نیز متناسب با این خودرو تغییر دادند تا آن را با نسخه بنزینی خود متمایز کنند. از نظر طراحی این مدل خیلی جذاب به نظر نمی‌رسد و چینی‌های قدیمی‌تری مانند دایون Y7 در این زمینه بهتر عمل کرده‌اند.

خودرو KMC EJ7

طراحان برای بخش داخلی و داشبورد جک J7 برقی نیز از همان سبک طراحی T شکل خودرو J7 استفاده کردند. در مرکز داشبورد نیز یک نمایشگر عمودی بزرگ به‌چشم می‌خورد.

مشخصات فنی کی ام سی EJ7

خودرو KMC EJ7

خودرو برقی KMC EJ7 به یک پیشرانه برقی روی محور جلو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 192 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 402 کیلومتر را بپیماید. همچنین این سدان برقی ظرف مدت 6.4 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

امکانات جک J7 برقی

نسخه برقی J7

از امکانات رفاهی و ایمنی نسخه برقی جک J7 می‌توان به سیستم نگه‌دارنده خودرو، ترمز پارک الکتریکی، صفحه نمایشگر، سیستم تهویه هوای اتوماتیک یک منطقه‌ای، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما با قابلیت باز شدن، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، سیستم کروز کنترل، 4 یا 6 عدد کیسه هوا (بسته به مدل) اشاره کرد.