فرصت های بر آب رفته

اسنوا در کمپین جدیدش چگونه می‌خواهد فرصت های بر آب رفته را زنده کند؟

کمپین تبلیغاتی اسنوا با شعار فرصت های بر آب رفته روی بیلبوردهای شهر خودنمایی می‌کنند. با ما همراه باشید تا زوایای پنهان سورپرایز جدید این شرکت را بررسی کنیم.

اساسا مارکتینگ و تبلیغات یکی از ارکان اصلی برای شناخته شدن یک کمپانی و محصولاتش به شمار می‌روند. از آنجایی که رقابت در این زمینه هر روز شدیدتر می‌شود، شرکت‌ها به سمت برپا کردن کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه حرکت کرده‌اند. این موضوع سال‌هاست که در دنیا دیده می‌شود و خوشبختانه در ایران هم برخی شرکت‌ها به آن روی آورده‌اند.

استفاده از تبلیغات نوآورانه علاوه بر افزایش جلب مشتری، باعث می‌شود خریدار احساس کند مورد توجه شرکت تولیدکننده قرار گرفته است. این پروسه چه در زمینه تبلیغات و چه در خود محصولات کاملا مشهود خواهد بود و خوشحالیم که برندهای ایرانی مانند اسنوا نیز در جهت بهبود کیفیت محصولات و افزایش مشتری‌مداری گام برداشته‌اند. اما بپردازیم به جدیدترین کمپین تبلیغاتی اسنوا، یعنی فرصت های بر آب رفته.

فرصت های بر آب رفته

فرصت های بر آب رفته

احتمالا در خیابان‌های شهر بیلبوردهای آبی رنگ با متن «فرصت های بر آب رفته» را دیده‌اید. در گوشه سمت چپ این بیلبوردها لوگوی اسنوا دیده می‌شود که اشاره به یک محصول، ایده یا طرح از همین شرکت ایرانی دارد. اما این فرصت‌ها چه هستند و چگونه اسنوا می‌خواهد فرصت‌های از دست رفته مشتریانش را دوباره به آن‌ها برگرداند؟

از آنجایی که هنوز هیچ اطلاعی در رابطه با جزئیات این کمپین اسنوا منتشر نشده، تنها می‌توانیم حدس و گمانه‌هایی در این باره داشته باشیم. اما این گمانه‌زنی‌ها از دیدگاه ما گیک‌های تکنولوژی می‌تواند کمی متفاوت با سایر افراد جامعه باشد. با گجت نیوز همراه باشید تا با نگاهی دقیق‌تر به بیلبوردهای اسنوا، سرنخ‌ها را پیدا و رمزگشایی کنیم.

سرنخ‌های کمپین تبلیغاتی

فرصت های بر آب رفته

کمپین تبلیغاتی اسنوا با مدل «مینی تیزینگ» یا همان «استراتژی دو مرحله‌ای» در حال انجام است. در این الگو ابتدا یک سری سوالات و ابهام‌ها برای مخاطب ایجاد می‌شود و به هیچ ایده یا محصولی اشاره مستقیم نخواهد شد. به همین دلیل است که در بیلبوردهای اسنوا هم هیچ اثری از تصویر محصولات این شرکت وجود ندارد. پس از چند روز، مرحله دوم کمپین با ارائه ایده کمپانی اجرا می‌شود. این ایده معمولا پاسخی برای سوالاتی خواهد بود که در ذهن مخاطب در مرحله اول ایجاد شدند. بنابراین باید به طور موشکافانه‌ای بیلبوردهای اسنوا را بررسی کنیم بلکه بتوانیم به ایده پشت این تبلیغات نزدیک شویم.

فرصت‌های از دست رفته

اولین چیزی که به ذهن هرکسی می‌آید، فکر کردن به فرصت‌هایی است که به هر نحوی از دست رفته‌اند. در واقع اسنوا می‌خواهد مخاطب به اتفاقات منفی گذشته خود فکر کرده و آن را با توانمندی‌های اسنوا جبران کند.

فرصت‌های بر آب رفته

استفاده از کلمه «آب» می‌تواند به محصولاتی از اسنوا اشاره کند که با آب کار می‌کنند. ممکن است محصولات جدید اسنوا مانند ماشین لباسشویی‌های این شرکت به فناوری جدیدی مجهز شده باشند که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند یا حتی در زمان قطعی آب، بتوانند با مخزن آب جداگانه خود لباس‌ها را بشویند. حتی ممکن است اسنوا استفاده از آب را برای شستشوی لباس‌ها کنار گذاشته باشد و با اشعه‌پردازی و ایجاد گرما، لباس‌ها را بدون آب تمیز کند.

هیچ نشانه‌ای از ایده یا محصول جدید اسنوا در تبلیغات جدیدش وجود به چشم نمی‌خورد و تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم، این خواهد بود که اسنوا می‌خواهد فرصت‌های بر آب رفته ما را دوباره به ما برگرداند. به دلیل مشغول بودن این کمپانی در زمینه تولید محصولات خانگی،‌ اسنوا احتمالا یکی از کارهای مربوط به خانه‌داری را آسان‌تر خواهد کرد تا بتوانیم به فرصت‌های مهم‌تر رسیدگی کنیم.

فرصت های بر آب رفته چه هستند؟

فرصت های بر آب رفته

خوره‌های تکنولوژی به دسته‌های مختلفی نظیر گیمرها، خوره‌های فیلم و سریال، خوره‌های موبایل، تبلت، لپ تاپ، دوربین عکاسی و هر حیطه مربوط به فناوری تقسیم می‌شوند. اسنوا در کمپین تبلیغاتی خود تمامی اقشار و گروه‌های جامعه را هدف قرار داده است، پس چرا ما از نگاه خودمان تبلیغ این کمپانی را تفسیر نکنیم؟ چه فرصت‌هایی در حیطه تکنولوژی ممکن است به دلیل مشغول بودن در خانه از دست بروند؟

بیایید از نگاه یک گیمر بخواهیم به تبلیغ اسنوا فکر کنیم. شاید اسنوا برای جبران فرصت های بر آب رفته ما بتواند کاری کند تا زمان بیشتری برای انجام بازی‌ها داشته باشیم. یک آخر هفته را تصور کنید که به دوستانتان قول یک بازی چند ساعته دوتا را داده‌اید. اگر کارهای زیادی در خانه برای انجام داشته باشید، طبیعتا زمان کمتری برای بازی و خوش گذراندن با دوستانتان خواهید داشت. اسنوا که اتفاقا در همین حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کند، این وعده را داده که می‌توانید فرصت بیشتری برای بازی داشته باشید و حداقل بخشی از کارهای خانگی زمان‌بر خود را به محصولات این کمپانی بسپارید.

فرصت های بر آب رفته

اگر خوره فیلم و سریال یا محصولات تکنولوژی باشید، حتما می‌دانید که هر سال تمامی کمپانی‌های فعال در این حوزه مراسم معرفی محصولات جدیدشان را به صورت زنده پخش می‌کنند. این استریم‌های زنده به قدری پرطرفدارند که میلیون‌ها بازدیدکننده به صورت لحظه‌ای برای تماشای مراسم به یوتیوب یا وبسایت کمپانی مراجعه می‌کنند. ناگفته نماند در کشورمان نیز تعداد تماشاگران این رویدادها به هیچ عنوان کم نیست.

اسنوا در کمپینش می‌گوید حتی اگر بخواهید برای فیلم محبوبتان زمان بگذارید یا به تماشای رویداد معارفه یک گجت جدید بنشینید، باز هم شما را ناامید نخواهد کرد. فرصت تماشای ویدیوی استریم زنده یا قسمت جدید سریال مورد علاقه‌تان به دلیل انجام کارهای دست و پا گیر خانه بر آب نخواهد رفت و اسنوا با ایده نوآورانه خود زمان بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد.

فرصت های بر آب رفته

از مدیریت کسب و کارهای آنلاین گرفته تا خرید از وبسایت‌ها و خواندن کتاب‌های الکترونیکی، همگی می‌توانند به دلیل مشغولیت‌های خانگی از فرصت طلایی به فرصت بر آب رفته تبدیل شوند. بر هیچ کسی پوشیده نیست که انجام کارهای خانه چه قدر می‌تواند وقت‌گیر باشد و اسنوا می‌خواهد با ایده جدیدش، دست ما را برای انجام کارهایمان باز بگذارد.

به نظر شما اسنوا چه ایده‌ای برای هموار کردن مسیر ما و فرصت‌هایمان دارد؟ در بخش دیدگاه‌ها جویای نظرات شما هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*