تصاویر جدید گوگل پیکسل 8 پرو

تصاویر جدید گوگل پیکسل 8 پرو، طراحی آن را فاش می‌کنند

تصاویر جدید گوگل پیکسل 8 پرو در وبسایت خود گوگل منتشر شده که طراحی و رنگ جدیدی گوشی موبایل پرچمدار Pixel 8 Pro را فاش می‌کند.

گوگل طی سالیان اخیر پیشرفت خوبی در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمندش داشته است. اما هنوز هم گوشی‌های پیکسل با ایده‌آل فاصله دارند. آیا به‌نظر شما نسل بعدی گوشی پیکسل، می‌تواند از طراحی دلپذیرتری برخوردار باشد؟ تصاویر جدیدی از گوشی گوگل پیکسل 8 پرو به‌بیرون درز پیدا کرده که پاسخ سوال شما را خواهد داد.

تصاویر و جزئیاتی از گوشی گوگل پیکسل 8 پرو

تصویری که از این گوشی مرموز به‌بیرون درز پیدا کرده، از شباهت زیاد آن با نسل قبلی، مدل گوگل پیکسل 7 پرو خبر می‌دهد. در حالی که نسخه پرو شباهت زیادی با مدل نسل گذشته خودش دارد، اما در این تصاویر تبلیغاتی دو نکته کلیدی وجود دارد که ما را مطمئن می‌کند این تصاویر متعلق به Pixel 8 Pro است.

تصاویر جدید گوگل پیکسل 8 پرو

اولی و شاید مهم‌ترین آن، دوربین پشتی است که اکنون شامل سه سنسور می‌شود و یک فضای دکمه‌ای بزرگ جایگزین دو ماژول اسلایدی کنار هم می‌شود. در کنار این سنسورها، شما دو سنسور دیگر را نیز به‌جای یک سنسور نسل قبلی خواهید دید. یکی از آن‌ها فلاش LED است و دیگری سنسور اندازه‌گیر دمای بدن است که گوگل به‌لطف آن می‌خواهد پرچمدارش را با دیگر محصولات بازار متمایز کند.

رندر گوشی Google Pixel 8 Pro

رندر گوشی Google Pixel 8 Pro

متاسفانه نمایشگر گوشی جدید گوگل در تصویر فاش شده، مشخص نیست؛ اما قاب پشتی آن تغییر جدید دیگری را فاش می‌کند. رنگ جدیدی مثل رنگ پورسلین (Porcelain – شما بخوانید سفید) گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد به رنگ‌بندی این موبایل اندرویدی اضافه شده است که مشابه آن در مدل پیکسل 7 پرو وجود نخواهد داشت. اما به جز پورسلین، این گوشی در دو رنگ دیگر خاکستری (Licorice) و آبی (Sky) نیز تولید خواهد شد. مشخص نیست رنگ‌بندی نسخه معمولی پیکسل 8 با مدل پرو آن یکی باشد. بنابراین منتظر اطلاعات جدیدتری باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*