گوشی های جدید TCL با نمایشگر کاغذی

صفحه نمایش گوشی های جدید TCL فرقی با ورق کاغذ ندارد!

گوشی های جدید TCL از خانواده NXTPAPER با نمایشگرهایی شبیه به کاغذ مات معرفی شدند. این گوشی‌ها کمترین آسیب را به چشم‌های کاربر می‌رسانند.

پیش از برگزاری کنفرانس IFA 2023، شرکت تی‌سی‌ال از گوشی‌های موبایل متفاوت و جذابی رونمایی کرد که به نمایشگری شبیه به ورق کاغذ مجهز شده‌اند. این محصولات TCL 40 NXTPAPER و TCL 40 NXTPAPER 5G‌ نام دارند.

گوشی های جدید TCL با نمایشگر کاغذی

گوشی های جدید TCL از خانواده NXTPAPER، به سخت افزار گواهی گرفته از TUV مجهز شده‌اند که به‌معنای ساطع شدن مقدار کمی نور آبی توسط نمایشگر آن‌ها است. و این می‌تواند استفاده از گوشی را تا حد بسیار زیادی برای چشم‌های کاربر، بی‌خطر کند. خوشبختانه تکنولوژی به‌کار رفته در نمایشگر این گوشی‌ها هیچ محدودیتی برای نمایش رنگ‌ها به‌وجود نخواهد آورد و تعادل رنگ اصلی را حفظ می‌کند.

روی این نمایشگرها نیز پوششی شبیه به کاغذ مات کشیده شده که جلوی تابش نور زیاد را می‌گیرد. از طرفی دیگر، پوشش مات روی این پنل‌های نمایشگر، جلوی باقی‌ماندن اثر انگشت را هم خواهد گرفت.

گوشی های جدید TCL با نمایشگر کاغذی

کمپانی TCL همچنین اعلام کرده که این نمایشگرهای تمام رنگی الکترونیکی از رابط کاربری NXTPAPER UI بهره می‌برند که به کاربر اجازه انتخاب بین حالت‌های «تمام رنگی» و «سیاه و سفید» را می‌دهد.

مشخصات فنی گوشی های کاغذی TCL

ابعاد نمایشگر نسخه 4G گوشی تی‌سی‌ال 6.78 اینچی و نسخه 5G آن هم 6.6 اینچی است. ناگفته نماند که رزولوشن اولی فول اچ‌دی و دومی اچ‌دی خواهد بود. همچنین نسخه 4G این گوشی به دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (50+5+2) و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز است، در حالی که دوربین سلفی نسخه فایوجی، 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

در زیر قاب هم اولی چیپست Helio G88 با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی را به‌خدمت گرفته، در حالی که دومی با چیپست دایمنسیتی 6020، یک رم 6 گیگابایتی و همین میزان حافظه داخلی همراه است. هر دو گوشی از یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند، اما مدل 4G با توان 33 واتی و مدل 5G با توان 15 واتی شارژ خواهد شد.

قیمت نسخه 4 جی نیز 200 یورو و نسخه 5 جی 250 یورو اعلام شده است. این قیمت، مختص به بازار اروپا خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*