هواوی میت 60

هواوی میت 60 با قیمت 824 دلار و قابلیت ارسال پیام ماهواره‌ای معرفی شد

هواوی به دور از هیاهوی تبلیغاتی، از گوشی میت 60 – Huawei Mate 60، مجهز به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و با مشخصات فنی پرچمدار رونمایی کرد.

ظاهرا هواوی امسال تصمیم گرفته از عنصر سورپرایز در رونمایی از پرچمداران جدیدش استفاده کند؛ چرا که پس از معرفی ناگهانی و بی‌سروصدای گوشی میت 60 پرو در روز گذشته، امروز نیز دومین عضور از خانواده Mate 60، یعنی هواوی میت 60 به همان سبک و سیاق و بدون هیچ هیاهوی تبلیغاتی رونمایی شد!

گوشی Huawei Mate 60

در ادامه با هم به معرفی بیشتر این گوشی پرچمدار و مرور مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی گوشی هواوی میت 60

بسیاری از عناصر و مشخصات مدل استاندارد Mate 60 با مدل پرو مشترک هستند. با این حال، برخی تفاوت‌های سخت افزاری، این مدل را پایین‌تر از مدل پرو قرار خواهند داد.

در وهله اول، نسخه استاندارد از تنها یک حفره در قسمت بالای صفحه نمایش بهره برده و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی فوق عریض را در خود جای داده است.

صفحه نمایش گوشی Mate 60 اندازه‌ای 6.69 اینچی دارد که در مقایسه با اندازه 6.82 اینچی مدل پرو، بزرگتر است! این پانل‌ها همچنین اولد بوده و رزولوشن 1216 در 2688 پیکسلی دارند. صفحه نمایش هواوی میت 60 همچنین از نرخ نوسازی متغیر هم پشتیبانی کرده و نرخ رفرش بین 1 تا 120 هرتز را ارائه می‌کند.

هواوی میت 60

بعلاوه، صفحه نمایش باکیفیت این گوشی توسط نسل دوم شیشه‌های مخافظ Kunlun محافظت می‌شود.

کیفیت ساخت مدل استاندارد Mate 60 در مقایسه با مدل پرو تفاوت چندانی نداشته و طراحی آن نیز به‌طور مشابه، حول نوار گرد واقع روی پانل عقب می چرخد. البته دوربین‌های به کار رفته روی این رینگ با نمونه‌های به کار رفته در مدل پرو متفاوت خواهند بود.

در مدل استاندارد شاهد استفاده از یک دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپ با بزرگنمایی نوری پنج برابری در ماژول دوربین پشت هستیم که جایگزین نمونه 48 مگاپیکسلی مدل پرو شده است. علاوه بر این، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/4.0 به همراه ماژول 12 مگاپیکسلی فوق عریض هم دیگر دوربین‌های به کار رفته در مدل استاندارد هواوی میت 60 خواهند بود که با مدل پرو مشترکند.

هواوی البته در خصوص تراشه به کار رفته در گوشی پرچمدار جدیدش سخنی به میان نیاورده. با این وجود می‌توان حدس زد که مدل استاندارد Mate 60، همانند مدل پرو، از تراشه کایرین 9000S بهره ببرد. همچنین بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی در تنها یک مدل، مجهز به 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

مشابه با مدل Pro، در مدل استاندارد هم شاهد استفاده از سیستم عامل هارمونی او اس 4 به‌صورت پیش‌فرض هستیم. علاوه بر این، باتری این مدل 4750 میلی آمپر ساعتی بوده و شارژ آن نیز با توان 66 وات انجام خواهد پذیرفت. این گوشی همچنین در کشور چین از قابلیت ارتباط دوطرفه بایدو (BeiDou) پشتیبانی خواهد کرد.

ارتباط ماهواره ای Huawei

گوشی هواوی میت 60 در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش رونمایی شده و با قیمت تقریبی 825 دلار به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، هواوی هیچ برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در سایر نقاط جهان به جز چین ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*