VGV U75 پلاس

تاریخ عرضه و قیمت شاسی بلند جدید VGV U75 پلاس ایلیا موتور اعلام شد

مدیر بازاریابی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، تاریخ عرضه و قیمت شاسی بلند جدید VGV U75 پلاس را اعلام کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات وی جی وی یو 75 پلاس آشنا می‌شویم.

شاسی بلند VGV U75 پلاس توسط شرکت صنایع خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 به‌صورت رسمی معرفی شد. علی شهنی، مدیر بازاریابی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا نیز در این مراسم اعلام کرد تولید سالانه 15 هزار دستگاه از این خودرو در دستور کار قرار گرفته است و قصد داریم در سال جاری نیز 1 هزار دستگاه از خودرو وی جی وی یو 75 پلاس را به بازار عرضه کنیم.

قیمت شاسی بلند جدید VGV U75 پلاس

VGV U75 پلاس

مدیر بازاریابی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا در ادامه گفته‌های خود بیان کرد شاسی بلند VGV U75 پلاس از آذرماه سال جاری روانه بازار خواهد شد و قیمت آن نیز بین 1 میلیارد و 700 تا 1 میلیارد و 800 میلیون تومان خواهد بود.

VGV U75 پلاس

امید الفتی، سرپرست روابط عمومی شرکت خودروسازی ایلیا نیز در این مراسم عنوان کرد برند VGV به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سینوتراک چین محسوب می‌شود که روی تولید خودروهای سبک این شرکت تمرکز دارد. در همین راستا صنایع خودروسازی ایلیا قصد دارد محصولات این برند را به بازار ایران عرضه کند.

VGV U75 پلاس

سرپرست روابط عمومی شرکت خودروسازی ایلیا در ادامه بیان کرد سه خودرو برند VGV شامل شاسی بلند اقتصادی VGV U70 پرو ، پیکاپ VGV VX7 و یک خودرو پیکاپ دو دیفرانسیل دیگر نیز برای عرضه به بازار ایران در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مشخصات فنی

VGV U75 پلاس

شاسی بلند VGV U75 پلاس به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 226 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتن‌متر را تولید کند. این خودرو که در شرایط استاندارد ظرف مدت 8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند، با فاصله محوری 2800 میلی‌متری خود می‌تواند برای 7 سرنشین فضای مناسبی را فراهم سازد.

امکانات رفاهی و ایمنی وی جی وی یو 75 پلاس

VGV U75 پلاس

وی جی وی یو 75 پلاس از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می‌برد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نمایشگر 10.1 اینچی، ورود بدون کلید، دوربین ثبت وقایع، سنسور هشدار خروج از خط، سقف پانوراما و دوربین 360 درجه اشاره کرد. این شاسی بلند قرار است در رنگ‌های آبی، قهوه‌ای، نوک مدادی، مشکی، سفید به همراه تریم‌های داخلی قهوه‌ای، کرم و قرمز تولید و روانه بازار ایران شود.

گالری تصاویر VGV U75 پلاس