قیمت خودروهای فرسوده

قیمت های عجیب خودروهای فرسوده از سایت ها حذف شد

طی روزهای گذشته قیمت خودروهای فرسوده به‌میزان نجومی افزایش پیدا کرد. در همین راستا سایت‌های درج آگاهی نیز قیمت های عجیب ماشین های فرسوده را حذف کردند.

طی روزهای گذشته به‌دلیل انتشار خبرهایی مبنی بر این‌که برای واردات خودروهای دست دوم به اسقاط خودروهای فرسوده نیاز است، قیمت این خودروها نیز به‌میزان نجومی افزایش پیدا کرد و کاربران در سایت‌های درج آگهی برای آنها قیمت‌های غیر واقعی را ثبت کردند. در همین راستا بررسی‌ها نشان می‌دهد سایت‌های درج آگهی سرانجام به حذف این قیمت‌های عجیب روی آوردند.

حذف قیمت خودروهای فرسوده از سایت‌ها

قیمت خودروهای فرسوده

درج قیمت غیر واقعی و نجومی برای ماشین های فرسوده در پلتفرم‌های درج آگاهی باعث شد تا بازار خودرو که طی ماه‌های اخیر روند کاهشی پیدا کرده بود، بار دیگر دچار نابسامانی شود. در واقع کاربران در پلتفرم‌های آنلاین برای پراید و پیکان‌های از رده خارج شده قیمت‌های 400 تا 500 میلیون تومانی را در نظر گرفته بودند؛ اما طبق اعلام رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط، قیمت ماشین های فرسوده بسته به نوع و کیفیت آنها حدود 35 تا 42 میلیون تومان است.

در همین راستا سایت‌ها و پلتفرم‌های درج آگهی از روز گذشته تمام قیمت‌های نجومی و غیر واقعی ماشین های فرسوده که توسط افراد سودجو تعیین شده بود را حذف کردند تا از بر هم خوردن این بازار جلوگیری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*