نسخه جدید پژو 207i

نسخه جدید پژو 207i به نمایشگاه خودروی مشهد آمد

ایران خودرو با حضور در نمایشگاه مشهد، نسخه جدید پژو 207i را با رنگ جدید، سطح ایمنی بالاتر و امکانات به‌روز معرفی کرد.

در طی چند سال اخیر به‌روزرسانی خودروهای محبوب داخلی به امکانات به‌روز صنعت خودروسازی در دستور کار خودروسازان داخلی بوده است. در واقع خودروسازان داخلی برای کاهش هزینه‌های تولید، به‌جای عرضه خودروهای جدید، محصولات قدیمی خود را به تجهیزات جدید مجهز می‌کنند.

این‌بار ایران خودرو با اضافه کردن چندین تغییر روی پلتفرم 207i، نمونه جدید این خودرو را در نمایشگاه مشهد در معرض دید عموم قرار داد. پژو 207i جدید در نمای بیرونی دارای یک رنگ جدید است که این رنگ جذاب، ظاهری متفاوت و مشتری‌پسندتر را به پیکر قدیمی خودرو بخشیده است.

همچنین دریچه هواکش موتور خودرو از روی کاپوت به زیر شیشه جلو منتقل شده است. علت این تغییر رعایت کردن استانداردهای 85 گانه عنوان شده است؛ اگرچه دریچه هوای موجود روی کاپوت این ماشین مورد علاقه جوانان بود، اما به‌دلیل وجود یک جسم برآمده روی کاپوت، امکان آسیب بیشتری را برای عابرین پیاده به‌همراه داشت.

در این فرآیند این‌گونه تصور می‌شود، هنگامی که یک عابر پیاده با سپر ماشین تصادف می‌کند، نیمه بالایی بدن و به‌خصوص سر عابر با کاپوت ماشین برخورد کرده و وجود اجسام سخت و برآمده روی این قسمت، امکان افزایش جراحات وارده برای عابر را به‌وجود می‌آورند.

پژو 207i

ایران خودرو محل عبور هوا را به‌مانند محصول رانا به‌صورت شبکه‌ای روی حصیری زیر شیشه جلو قرار داده‌ است.

نسخه جدید پژو 207i چه تغییراتی کرده است؟

پژو 207i جدید در بخش پیشرانه به موتور TU5 Plus ایران خودرو مجهز شده است. این پیشرانه قادر به تولید قدرت 113 اسب بخار (HP) و بیشینه گشتاور 144 نیوتن‌متر است. نیروی تولیدی توسط موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته AT  به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. البته این نسخه از خودرو با گیربکس دستی 6 سرعته نیز به بازار عرضه خواهد شد. نسخه اتوماتیک این خودرو دارای دو حالت رانندگی معمولی و برفی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته مشخص شد

در بخش امکانات ایمنی و رفاهی پژو 207 جدید به مواردی نظیر 2 عدد ایربگ، سیستم کنترل و پایداری، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سقف پارانوما، پوزیشن لامپ، کروز کنترل، رینگ‌های آلومینیومی، مانیتور، اپل کارپلی (کارپلی قابلیت جدید شرکت اپل است که مانیتور یا رادیو خودرو را به یک صفحه نمایش خارجی ارتباط می‌دهد. همچنین از طریق آن می‌توانید گوشی آیفون خود را کنترل کنید) و اندروید اتو (یکی از قابلیت‌های جدید اندروید است که به شما این امکان را می‌دهد که از طریق مانیتور خودرو گوشی خود را کنترل کنید)، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، دی‌لایت، تهویه اتوماتیک، مانیتور و… مجهز شده است. همچنین قرار است بر اساس استانداردهای جدید 85 گانه سنسور نور و باران به‌همراه دنده‌های پشت فرمان به نسخه فول آپشن این خودرو اضافه شوند.

برای خواندن آخرین اخبار خودرو ایران و جهان، گجت نیوز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*