تحویل شاهین G

تاخیر چند ماهه در تحویل شاهین G سایپا صدای مشتریان را درآورد

فرایند تحویل شاهین G سایپا هنوز انجام نشده و این تاخیر چند ماهه صدای مشتریان را درآورده است؛ اما چرا سایپا توانایی تحویل شاهین جی را ندارد؟

در حالی که گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده بود تمام خودروهای ثبت نام شده در سامانه یکپارچه خودرو را ظرف مدت 3 ماه به مشتریان تحویل خواهد داد، اما اکنون خبرها حاکی از آن است که متقاضیانی خودرو شاهین G که در مرحله اول سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو فرایند ثبت نام را انجام داده بودند، تاکنون موفق به دریافت خودرو ثبت نامی خود نشدند.

اعتراض مشتریان به تاخیر در تحویل شاهین G سایپا

در واقع مشتریان شاهین جی سایپا با وجود این‌که فرایند واریز وجه را نیز انجام دادند، اما پس از 5 ماه هنوز خودرو ثبت نامی خود را تحویل نگرفتند. این تاخیر چند ماهه در حالی است که نمایندگی‌های این گروه خودروسازی نیز به مشکلات مشتریان در خصوص دلیل تاخیر پاسخ نمی‌دهند.

در حال حاضر نمایندگی‌های شرکت سایپا فقط از پرداخت سود تاخیر سخن می‌گویند و هنوز مشخص نشده این مشتریان چه زمانی خودرو ثبت نامی خود را تحویل خواهند گرفت. گفتنی است وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود خودروسازان باید ظرف مدت 3 ماه تا 6 ماه به ترتیب اولویت، خودروهای مشتریان سامانه یکپارچه را به دست مشتریان برسانند.