اپلیکیشن Samsung Food

آشنایی با قابلیت‌های اپلیکیشن Samsung Food

اپلیکیشن Samsung Food به‌تازگی با پشتیبانی از 8 زبان زنده در دسترس کاربران 104 کشور قرار گرفت. اما این اپلیکیشن سامسونگ چه قابلیت‌هایی را به‌همراه دارد؟

کاربران برای دستیابی به یک تجربه آشپزی لذت‌بخش باید به نکات و موارد مختلفی توجه داشته باشند؛ این نکات آشپزی دستورالعمل‌های متعددی را شامل می‌شود و احتمال گمراهی آشپزهای تازه‌کار نیز وجود دارد. در همین راستا سامسونگ اپلیکیشن Samsung Food را ارائه کرده تا به‌خوبی به تمام نیازهای کاربران برای پخت‌وپز غذا پاسخ دهد.

اپلیکیشن سامسونگ فود به‌تازگی با پشتیبانی از 8 زبان زنده در دسترس کاربران 104 کشور مختلف در جهان قرار گرفته تا یک تجربه آشپزی لذت‌بخش را برای کاربران ایجاد کند. در همین راستا قصد داریم شما را با قابلیت‌های این اپلیکیشن کاربردی سامسونگ آشنا کنیم.

قابلیت‌های اپلیکیشن Samsung Food

اپلیکیشن Samsung Food یک پلتفرم مدیریت غذای جامع بر پایه هوش مصنوعی محسوب می‌شود که به نیازهای کاربران در تمامی مراحل از تهیه لیست خرید تا آماده کردن غذا کمک می‌کند. کاربران با این اپلیکیشن به 160 هزار دستور غذای متنوع دسترسی خواهند داشت و می‌توانند به‌کمک آن دستورالعمل‌های ویژه خود را کشف، ذخیره و شخصی‌سازی کنند. به‌طور کلی این اپیکیشن باعث آسان‌تر شدن هر سبکی از زندگی خواهد شد.

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023 برلین به رونمایی از دموی خدمات جدید این اپلیکیشن پرداخت. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه توانستند به‌شکل مستقیم با امکاناتی که اپلیکیشن Samsung Food برای پخت‌وپز در خانه مجهز شده، آشنا شوند.

دستورالعمل‌هایی برای هر ذائقه و سبک

بخش بزرگی از نحوه زندگی ما به ترجیحات غذایی ما مربوط می‌شود که سایر افراد می‌توانند با آنها با جنبه‌هایی از شخصیت ما آشنا شوند. در همین راستا اپلیکیشن Samsung Food به یک بخش ویژه و شخصی‌سازی شده مجهز شده تا هر کاربر بتواند طبق ذائقه و سبک غذایی خود به دستور غذایی مورد نظر دسترسی پیدا کند.

در واقع عملکرد شخصی‌سازی دستور غذای اپلیکیشن سامسونگ فود می‌تواند به‌شکل خودکار دستورالعمل‌ها را تنظیم کند. برای مثال اگر یک کاربر گیاه‌خوار باشد، این برنامه دستورالعمل‌ها را به‌شکل اتوماتیک طبق نسخه‌های ویژه گیاه‌خواران به آنها پیشنهاد می‌کند. همچنین این قابلیت حتی برنامه غذایی با مواد جایگزین با همان فواید را نیز به کاربران پیشنهاد خواهد کرد.

اپلیکیشن Samsung Food

کاربران فقط با یک ضربه می‌توانند از این برنامه بخواهند تا یک دستور پخت‌وپز ساده و سریع‌تر را به کاربران پیشنهاد کند. همچنین این اپلیکیشن قادر به تنظیم یک دستور غذا برای متعادل‌تر بودن از لحاظ کالری و موارد تغذیه‌ای است. ضمن این‌که می‌تواند از بخش‌های مواد تشکیل‌دهنده، یک لیست خرید ایجاد کند و غذاهای ترکیبی نظیر یک دستور پخت ایتالیایی با ظاهر کره‌ای را نیز ارائه دهد.

سامسونگ در آینده نزدیک قصد دارد اپلیکیشن Samsung Food را برای کاربران گلکسی خود بهینه‌تر کند. در واقع این برنامه قادر خواهد بود با اپلیکیشن Samsung Health همگام شود تا بتواند توصیه‌های غذایی مناسب را طبق عواملی نظیر مانند BMI، تناسب اندام و مصرف کالری ایجاد کند که نتیجه آن حفظ یک رژیم غذایی متعادل و مغذی برای دستیابی اهداف شخصی کاربران خواهد بود.

استفاده از هوش مصنوعی در آشپزی

اپلیکیشن Samsung Food به فناوری Vision AI مجهز شده تا بتواند غذاها را با تصاویر تشخیص دهد. از این رو اگر در یک رستوران جدید با غذای خوش‌مزه‌ای مواجه شدید، به‌کمک این قابلیت می‌توانید به‌سادگی به دستور پخت آن دسترسی پیدا کنید. در واقع کاربران فقط باید از غذای مورد نظر با دوربین گوشی یک تصویر را ثبت کنند؛ در ادامه اپلیکیشن Samsung Food می‌تواند غذا را شناسایی کرده و مواد تشکیل دهنده آن را به‌همراه توضیحات در اختیار کاربر قرار دهد.

اپلیکیشن Samsung Food

علاوه بر این، فناوری Vision AI قادر به تشخیص مواد تشکیل‌دهنده است تا کاربران بتوانند دستورالعمل‌هایی را مطابق با مواد موجود در یخچال خود پیدا کرده و فرایند پخت‌وپز را سریع‌تر انجام دهند.

اپلیکیشن Samsung Food قادر به اتصال انواع لوازم خانگی سامسونگ است تا تجربه‌های جدیدی را در خانه کاربران به‌وجود آورد. در همین راستا پس از ذخیره کردن دستورالعمل‌های مورد نظر می‌توانید آنها را از طریق لوازم متصل نظیر گوشی موبایل تا نمایشگر لمسی یخچال‌های سری Bespoke Family Hub سامسونگ مشاهده کنید. همچنین می‌توان تنظیمات آشپزی را به‌شکل مستقیم از اپلیکیشن به لوازم آشپزخانه سامسونگ ارسال کرد.

اپلیکیشن Samsung Food قابلیت تنظیم تایمرها را نیز به‌همراه دارد؛ از این رو کاربران قادر خواهند بود از قبل فر را گرم کرده و روی پیشرفت غذا در زمان پخت نظارت داشته باشند. همچنین تمام این تنظیمات با گوشی یا یخچال Family Hub قابل انجام است.

امکان اشتراک‌گذاری غذا‌ها با اپلیکیشن Samsung Food

اشتراک گذاشتن دستورالعمل‌های غذا و گفتگو پیرامون آنها یک امر رایج بوده، اما سامسونگ در این اپلیکیشن آن را ارتقا داده است. کاربران اکنون با اپلیکیشن Samsung Food می‌توانند با جامعه جهانی طرفداران غذا ارتباط برقرار کنند و اکتشاقات، علایق و خلاقیت‌های خود را اشتراک بگذارند تا پایگاه داده این اپلیکیشن به‌شکل طبیعی توسعه پیدا کند. از این رو تمام افراد می‌توانند به غذاهای مخصوص یکدیگر دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن Samsung Food اپلیکیشن Samsung Food امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند یکدیگر را دنبال کرده و تولیدکنندگان محتوا و بلاگرها را نیز در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیدا کنند. همچنین امکان راه‌اندازی گروه‌های اختصاصی مانند گروه تهیه شیرینی‌ها و نان‌های بدون لبنیات، طرفداران غذاهای مکزیکی یا گروه‌های تغذیه سالم و مفید نیز فراهم شده تا افرادی که علایق مشابه دارند، یکدیگر را بیابند.

سامسونگ فود

 

اپلیکیشن Samsung Food به قابلیت‌های جامع و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی مجهز شده تا بتواند سطح جدیدی از سفارشی‌سازی و آسانی را برای کاربران خود به‌وجود آورد. سامسونگ در آینده نزدیک قابلیت‌های کاربردی بیشتری را به این اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. با مراجعه به آدرس https://get.samsungfood.com/download می‌توانید این اپلیکیشن سامسونگ را دانلود کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*