کشنده دانگ فنگ KL 465

کشنده دانگ فنگ KL 465 محصول جدید سایپا دیزل روانه بازار شد

کشنده دانگ فنگ KL 465 محصول جدید سایپا دیزل معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات کامیون اقتصادی چینی Dongfeng KL 465 آشنا خواهیم شد.

شرکت سایپا دیزل از کامیون کشنده دانگ فنگ KL 465 رونمایی کرد تا سبد خودروهای کار و تجاری خود را گسترش دهد. در این بخش از اخبار خودرو، در ادامه شما را با مشخصات و امکانات این کامیون کشنده اقتصادی آشنا خواهیم کرد.

مشخصات فنی کشنده دانگ فنگ KL 465

کشنده دانگ فنگ KL 465

کشنده KL 465 به یک موتور 10.8 لیتری مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 465 اسب بخار و گشتاور 2240 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و از سیستم تزریق سوخت مستقیم، ترمز اگزوز، ترمز موتور، توربوشارژر و سیستم کاهش آلایندگی بهره می‌برد.

کشنده دانگ فنگ KL 465

قدرت تولید شده توسط این پیشرانه نیز توسط گیربکس 18 دنده دستی ( 14 جلو + 4 عقب) به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای این کامیون کشنده کلاچ SACHS MF 430 تک‌صفحه‌ای هیدرولیک با کنترل بادی به قطر 430 میلی‌متر در نظر گرفته شده است.

امکانات ایمنی و رفاهی 

سیستم ترمز این کامیون از نوع کاسه‌ای بوده و در جلو و عقب از دو مدار مستقیم بهره می‌برند که عملکرد آنها با هوای فشرده است. از امکانات ایمنی این محصول می‌توان به سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم ترمز جلوگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری پیشرفته و سیستم ترمز ضد قفل اشاره کرد.

کشنده دانگ فنگ KL 465

کامیون دانگ فنگ KL 465 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون کروز کنترل، دی‌لایت، بخاری درجا، استارت موتور از بیرون، فیلتر آبگیر سوخت، مالتی‌مدیا، آیینه برقی، گرم‌کن آینه، تهویه مطبوع، سیستم تعلیق بادی اتاق، گرم‌کن و سردکن صندلی، صندلی بادی قابل تنظیم، بالابر برقی اتاق، کابین فولادی، سقف بلند و اتاق خواب‌دار با دو تختخواب بهره می‌برد.