ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی جدید اسنوا فرصت‌های بر آب رفته شما را زنده می‌کند

ویژگی‌های مختلف ماشین ظرفشویی جدید اسنوا باعث می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن آب، از اتلاف فرصت‌های طلایی شما نیز پیشگیری می‌کند.

احتمالا کمپین تبلیغاتی اسنوا با شعار «فرصت‌های بر آب رفته» را به خاطر دارید. این کمپین برای مدتی روی بیلبوردهای سطح کشور رفت و ادعای اسنوا مبنی بر جبران فرصت‌های از دست رفته به طرز گسترده‌ای منتشر شد. حالا اسنوا از سورپرایز جدیدش پرده برداشته و این موضوع چیزی نیست به جز ماشین ظرفشویی جدید این کمپانی.

شاید در ابتدا فکر کنید که چگونه یک ماشین ظرفشویی می‌تواند فرصت‌های بر آب رفته را به مردم برگرداند. اما اگر کمی به این محصول و کمکی که این وسیله در زندگی روزمره ما می‌کند فکر کنیم، ادعای اسنوا اصلا بی‌راه به نظر نمی‌آید. در همین راستا می‌خواهیم ببینیم اگر از ماشین ظرفشویی جدید اسنوا استفاده کنیم، چگونه می‌توانیم بازدهی‌مان را در طول روز افزایش بدهیم. با گجت نیوز همراه باشید.

ماشین ظرفشویی جدید اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا

به طور میانگین، هر فرد در طول روز حدود یک الی دو ساعت از زمان خود را به شستشوی ظروف اختصاص می‌دهد. این موضوع یعنی یک الی دو ساعت از زمان طلایی روز برای کاری صرف می‌شود که ماشین ظرفشویی اسنوا می‌تواند آن را بدون اتلاف وقت و با بیشترین پاکیزگی انجام بدهد. محصول جدید اسنوا گرچه یک کالای آخرین مدل و پریمیوم به حساب نمی‌آید، اما می‌تواند در حد و اندازه محصولات شرکت‌های خارجی عمل کند.

طبق بررسی‌های انجام شده، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که برای شستن دستی ظروف یک سرویس ۱۲ نفره (۱۴۴ پارچه) به حدود ۶۵ لیتر آب نیاز خواهد بود. این یعنی مصرف مقدار بسیار بالای آب، آن هم در حالی که بسیاری از مناطق کشور از آب آشامیدنی سالم محروم هستند. اگر برای این کار از یک ماشین ظرفشویی معمولی استفاده شود، به طور میانگین تنها ۱۲ لیتر آب استفاده می‌شود. اما ماشین ظرفشویی اسنوا پا را حتی فراتر از این گذاشته و با میانگین مصرف ۱۰ لیتر، یک سرویس ۱۳ نفره ( ۱۵۲ پارچه) را به طور کامل تمیز می‌کند. جالب است بدانید ماشین ظرفشویی برند بوش نیز برای هر سیکل شستشو 9.5 لیتر آب مصرف می‌کند و این قضیه نمایان‌گر مصرف بسیار بهینه آب در محصولات اسنواست.

بیایید کمی از عملکرد قابل قبول و رضایت‌بخش محصول اسنوا فاصله بگیریم و ببینیم این کالا چطور می‌تواند به برنامه‌ریزی بهتر برای کارهای روزمره ما کمک کند.

فرصت‌های از آب برگشته با ماشین ظرفشویی جدید اسنوا!  

فرض کنید به 24 ساعت شبانه روز، حدود 2 ساعت اضافه شود. این 2 ساعت در واقع همان زمانی است که اسنوا با ماشین ظرفشویی جدیدش به شما بخشیده و حالا می‌توانید در این مدت به فعالیت‌های دلخواه خودتان بپردازید. بنابراین زمان بسیار بیشتری نسبت به قبل در اختیار خواهید داشت که می‌تواند به پیشرفت کسب و کار، بهبود وضعیت سلامتی، شکوفا شدن استعدادها و غیره ختم شود. اما یک عاشق تکنولوژی چگونه می‌تواند از این دو ساعت بهترین استفاده را ببرد؟

تماشای فیلم یا ویدیوهای آموزشی

ماشین ظرفشویی اسنوا

معمولا مدت زمان فیلم‌ها از دو ساعت بیشتر نیست و اکثر فیلم‌ها را می‌توان در چنین مدت زمانی تماشا کرد. اپیزود سریال‌های مختلف طبیعتا مدت کمتری طول خواهند کشید و حداقل یک قسمت از سریال مورد علاقه‌تان را می‌توانید در این زمان مشاهده کنید. ارزش محصول اسنوا را زمانی بیشتر متوجه می‌شوید که پس از مدت‌ها انتظار، فیلم یا اپیزود جدید سریال محبوبتان منتشر شده باشد و برای تماشای آن نتوانید لحظه‌ای صبر کنید. اینجاست که اسنوا به لطف کالای جدیدش، بخش زمان‌گیر کار شما را انجام خواهد داد تا شما بتوانید به اولویت مهم‌ترتان رسیدگی کنید.

فارغ از فیلم‌های سینمایی، پلتفرم‌های ویدیویی مختلفی وجود دارند که با آن‌ها می‌توانید توانایی‌هایتان را ارتقا بدهید. با تماشای ویدیوهای آموزشی می‌توانید در کنار شستشوی ظروف، مهارت‌های جدیدی بیاموزید و در کارهای روزمره‌تان خلاقیت بیشتری به خرج بدهید.

هنر و ورزش

ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر اهل طراحی و نقاشی روی آیپد هستید، احتمالا استقبال زیادی از محصول جدید اسنوا خواهید کرد. ماشین ظرفشویی جدید اسنوا در کنار شستن ظروف، صدای بسیار کمی هم تولید می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید روی طرح نقاشی‌تان تمرکز بیشتری داشته باشید. البته نقاشی مشت نمونه خروار است و می‌توانید به جز این کار، به تمرین موسیقی، دست‌سازه‌های سنتی و دیگر شاخه‌های هنری بپردازید.

اما اگر به دنبال یک زمان مناسب و کافی برای ورزش هستید، این دو ساعت می‌تواند به بهترین بازه زمانی شما در روز تبدیل شود. تنها کاری که باید انجام دهید روشن کردن ماشین ظرفشویی و سپس خروج از خانه برای ورزش خواهد بود. در مدت زمان ورزش شما، ظرف‌ها به طور خودکار شسته می‌شوند و هنگامی که به خانه برگردید، طی حدود دو ساعت هم ظرف‌هایتان پاکیزه شده‌اند و هم یک تمرین ورزشی را پشت سر گذاشته‌اید.

بازی‌های آنلاین

از آنجایی که بازی‌های آنلاین می‌توانند زمان زیادی از شما گرفته و باعث شوند زمانی برای کارهای خانه مانند شستن ظرف‌های کثیف نداشته باشید، شما می‌توانید به راحتی ظرف‌ها را در ماشین ظرفشویی قرار داده و آن را روشن کنید. حالا بدون نگرانی می‌توانید به بازی‌تان ادامه بدهید، در انتها ظرف‌هایتان را تمیز و شسته شده تحویل بگیرید و برای پختن شام آماده شوید.

سخن پایانی

ماشین ظرفشویی اسنوا

اسنوا سال‌هاست که در زمینه محصولات خانگی به عنوان یک برند قابل اعتماد و با کیفیت شناخته می‌شود. این کمپانی با ماشین ظرفشویی جدید خود راحتی بسیار بیشتری را در کنار صرفه‌جویی در زمان برای خریداران فراهم می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید به لطف محصول اسنوا به کارهای عقب افتاده یا آرزوهای دور از دسترس‌تان برسید و بهترین استفاده را از زمانتان داشته باشید.

شما از مدت زمان ظرف شستن‌تان چه استفاده دیگری می‌توانید داشته باشید؟ در بخش دیدگاه‌ها جویای نظرات شما هستیم.