قیمت محصولات جدید سایپا

محصولات جدید سایپا قیمت گذاری شدند؛ قیمت اطلس، شاهین اتومات، ساینا اس جدید، ساینا GX و کوییک GXR

سرانجام قیمت محصولات جدید سایپا مشخص شد. در ادامه می‌توانید قیمت اطلس G، شاهین اتوماتیک، ساینا اس جدید، ساینا GX و کوییک GXR را مشاهده کنید.

مدت‌ها بود که مشتریان منتظر اعلام قیمت پنج محصول جدید سایپا بودند که در سامانه یکپارچه عرضه خودرو عرضه شدند. حالا شورای رقابت در جلسه‌ای که عصر روز گذشته برگزار کرد، رسما قیمت محصولات جدید سایپا را اعلام کرد. بر این اساس، پنج خودروی سایپا شاهین اتوماتیک، سایپا اطلس G، ساینا اس DA، ساینا GX و کوییک GXR قیمت گذاری شدند.

سپهر دادجوی توکلی، مدیر روابط عمومی شورای رقابت در این رابطه اظهار کرد پنج خودروی گروه خودروسازی سایپا که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو عرضه و نوبت‌دهی شده بودند، تاکنون قیمت نداشتند که در جلسه روز سه‌شنبه 21 شهریورماه در شورای رقابت، قیمت آنها تعیین تکلیف شد. وی افزود قیمت این محصولات از سوی سازمان حمایت بررسی و پیشنهاد شده بود و در جلسه روز گذشته شورای رقابت به رای‌گیری گذاشته شد و در نهایت قیمت این پنج محصول را مشخص و اعلام کردیم.

قیمت محصولات جدید سایپا در شهریور 1402

بنابراین قیمت محصولات جدید سایپا به شرح زیر است:

خودروقیمت فروش محاسباتی در کارخانه
شاهین اتومات545 میلیون و 992 هزار و 746 تومان
ساینا اس DA273 میلیون و 65 هزار و 62 تومان
ساینا GX283 میلیون و 92 هزار و 587 تومان
اطلس G344 میلیون و 187 هزار و 631 تومان
کوییک GXR321 میلیون و 537 هزار و 738 تومان

در ادامه، مروری بر مشخصات پنج محصول جدید سایپا خواهیم داشت. ساینا GX به‌عنوان نسخه آپشنال ساینا اس به بازار عرضه می‌شود. این خودرو از نسخه ارتقا یافته پیشرانه 1.5 لیتری M15 با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر بهره می‌برد. در این مدل شاهد تجهیزات و امکانات بیشتری مانند نمایشگر لمسی، دوربین دید عقب و رینگ آلومینیومی هستیم.

ساینا اس DA هم مدل جدید دیگری است که تیپ پایه جدید ساینا محسوب می‌شود. سایپا اطلس G از جمله خودروهای جدید سایپا به‌شمار می‌رود که همه منتظر اعلام قیمت آن بودند و در نهایت قیمت 344 میلیون تومان برای آن تعیین شد. این خودرو در واقع فیس لیفتی از سایپا کوییک به‌شمار می‌رود و در چهار تیپ شامل دو مدل دنده دستی و دو مدل دنده اتوماتیک روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر فقط قیمت یک تیپ آن یعنی نسخه اطلس G مشخص شد که این نسخه دارای گیربکس دستی و تجهیزاتی مانند طرح دو رنگ بدنه، سانروف، آنتن کوسه‌ای، آینه‌های تاشو برقی، صندلی‌های چرمی و نمایشگر لمسی 7 اینچی است.

قیمت محصولات جدید سایپا

کوییک آر GX نیز تیپ جدیدی از خانواده کوییک است که به آپشن‌های بیشتری مجهز شده است. در نهایت به شاهین اتوماتیک می‌رسیم که با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک CVT عرضه می‌شود و از پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با قدرت 109 اسب بخار بهره می‌برد. از جمله آپشن‌های این مدل می‌توان به کروز کنترل، آنتن کوسه‌ای، نمایشگر بزرگتر 10 اینچی و تریم کرومی در عقب اشاره کرد.