جسد موجودات فضایی در پارلمان مکزیک مقابل چشم جهانیان قرار گرفت + ویدیو

در پارلمان مکزیک و در اقدامی غیرمنتظره، جسد فسیل شده موجودات فضایی به نمایش گذاشته شده است. در ادامه تصاویر و ویدیوی آن را تماشا کنید.

موجودات فضایی همواره برای انسان‌ها شبیه به علامت سوالی حل نشدنی بوده و طی دهه‌های اخیر دانشمندان بسیاری سعی کرده‌اند اطلاعاتی هر چند اندک درباره آنها کشف کنند. تا همین چند هفته پیش یکی از محققان ایرانی ادعا کرده بود به‌زودی پرده از اسرار موجودات بیگانه برمی‌دارد و رازهای پشت آن را برملا خواهد کرد. فسیل‌های کشف شده بسیار قدیمی هستند و شاید به دوران زندگی مگالودون بازگردند.

ویدیوی کامل نمایش اجساد موجودات فضایی در کنگره مکزیک

یکی از نهادهای مهمی که به‌نظر می‌رسد به اسنادی راجع به بیگانگان دست یافته، پنتاگون است و بارها افراد شاخص و مشهور مدعی شده‌اند همه چیز درباره آدم فضایی‌ها صحت دارد و بنا به دلایل امنیتی قرار نیست اطلاعات آن به دست عموم مردم برسد. با این حال به نظر می‌رسد مکزیکی‌ها در این راه پیش قدم شده و حقایق شگفت‌انگیزی را در پارلمان این کشور منتشر کرده‌اند.

ویدیوها و تصاویر تازه منتشر شده از پارلمان مکزیک اثبات می‌کند که بشر توانسته به دو موجود غیر انسانی و بیگانه دسترسی یابد. به‌گفته دانشمندان دو فسیل پیدا شده در این کشور با اسرار یوفوها و پرنده‌های ناشناس در ارتباط بوده‌اند. محل اصلی کشف این اجساد که مورد بررسی دقیق واقع شده‌اند، معدنی در پرو بوده است.

لحظه رونمایی از اجساد موجودات فضایی در پارلمان مکزیک

البته به‌گفته محققان مکزیکی هنوز به‌طور قاطع نمی‌توان گفت که این موجودات فرازمینی یا زمینی هستند، ولی بر اساس داده‌های دی ان ای غیرانسانی بودن آنها تا حد زیادی تأیید شده است. با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته روی این دو فسیل تا مرز 35 درصد عناصر تشکیل دهنده آنها شبیه عناصر زمینی نیست و در بدن آنها ایمپلنت فلزی یافت شده است.

پژوهشگران این حوزه به ساختار استخوانی شبیه پرنده و گردن‌های جمع شونده این اجساد اشاره کرده و خاطرنشان کرده‌اند که قد آنها حدود 60 سانتی متر و تعداد انگشتان دست آنها سه عدد است. نظر شما در خصوص ویدیو و تصاویر فوق چیست؟