خودرو برقی جئومتری G6

خودرو برقی جیلی ژئومتری جی 6 با قیمت 1.5 میلیارد تومان راهی بازار شد + ویدیو

جیلی ژئومتری جی 6، یک سدان کامپکت و برقی از چین است که از نظر قیمتی، هر رقیبی را از پا درمی‌آورد. در ادامه به سراغ مشخصات فنی و قیمت Geely Geometry G6 می‌رویم و آپشن‌ها و امکانات آن را بررسی می‌کنیم و نهایتا به شانس واردات آن توسط بهمن موتور نگاهی می‌اندازیم.

شرکت جیلی قرار است به زودی و به همراه برند فردا موتورز، دوباره راهی خیابان‌های ایران شود و محصولات پرچمدار خود مانند کراس اوور جیلی آزکارا را به رخ رقیب‌های چینی بکشد. در این میان، شاید اعجوبه‌های برقی جیلی هم قدم رنجه کرده و به ایران بیایند. به همین خاطر قصد داریم تا جدیدترین سدان برقی جیلی را به شما معرفی کنیم؛ خودرویی که از نظر قیمتی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!

فهرست عناوین:

مشخصات فنی جیلی ژئومتری G6

تیپ های جیلی جئومتری G6 شامل چهار نسخه متفاوت می‌شود که تفاوت این‌ تیپ‌ها فقط در توان موتور خلاصه می‌شود که همین عامل، روی شعاع پیمایش آن‌ها هم تاثیر مستقیم دارد. نسخه‌های 410 لاکچری و پریمیوم (همانطور که از نام آن‌ها هم پیداست)، در هر بار شارژ شدن می‌توانند تقریبا 410 کیلومتر را طی کنند و مدل‌های 500 پریمیوم و 500 فلگ شیپ (فول آپشن پرچمدار) هم با باتری‌های پر، 500 کیلومتر دوام می‌آورند.

خودرو برقی جئومتری G6

نسخه‌های 400 کیلومتری به یک موتور برقی با توان 100 کیلو وات (134 اسب بخار) و 180 نیوتن متر مجهز شده‌اند که این اعداد در نسخه‌های 500 کیلومتری، به 150 کیلو وات (202 اسب بخار) و 310 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کنند.

خودرو برقی جئومتری G6

فعلا در مورد ظرفیت‌ باتری‌های خودرو برقی جیلی جئومتری جی 6 چیزی نمی‌دانیم اما طبق اطلاعات شرکت سازنده، این باتری‌ها می‌توانند در مدت 20 دقیقه، تا 80 درصد شارژ شوند و اگر فقط خودرو را 8 دقیقه به شارژر وصل کنید، می‌توانید انتظار یک مسافرت 100 کیلومتری را داشته باشید. از جمله آپشن‌های جیلی جئومتری G6 می‌توان به مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و کشش، فرمان دی کات، تو دوزی دو رنگ، پشتیبانی از شارژر فست شارژ، رینگ‌های 10 پره و … اشاره کرد.

طراحی ظاهری و داخلی

جیلی جئومتری G6

طراحی و چهره‌ی جیلی ژئومتری G6 از یک سدان کامپکت اقتصادی خبر می‌دهد که دوست ندارد تا مالک خود را در پمپ بنزین‌ها معطل کند. طراحان در قسمت جلو پنجره و چراغ‌ها سعی کرده‌اند تا در عین سادگی، فاکتورهای مدرن بودن را هم حفظ کنند.

خودرو برقی جئومتری جی 6

آن‌ها به همین خاطر، طرح X را در این قسمت پیاده کرده‌اند. در نمای کناری هم هرچند که رینگ‌های 16 اینچی تقریبا کار را خراب کرده‌ است اما شیب ستون C و چراغ‌ خطرهای کشیده در کنار دستگیره‌های پاپ اوت، نظر خریداران را حتما عوض می‌کنند.

جیلی جئومتری G6

زمانی که به کابین و داشبورد در ماشین برقی جیلی ژئومتری جی 6 می‌رسیم، همه چیز باز هم ساده‌تر می‌شود. در این قسمت فقط دو نمایشگر دیجیتال با ابعاد 10.25 و 12.3 را داریم که به ترتیب، به عنوان کلاستر دیجیتال و مولتی مدیا ایفای نقش خواهند کرد. اهرم دنده وجود ندارد، کلیدهای مکانیکی تا حد امکان حذف شده‌اند و طراحی داشبورد هم در ساده‌ترین حالت ممکن است تا قیمت گذاری در پایین‌ترین شکل خود صورت بگیرد.

قیمت جیلی جئومتری جی 6 و شانس واردات به ایران

جیلی جئومتری G6

بسته به تریم انتخابی، قیمت جیلی جئومتری G6 از 16.5 هزار دلار شروع می‌شود و نهایتا به 20.3 هزار دلار می‌رسد. اگر به صورت ساده حساب کنیم، قیمت جیلی جئومتری جی 6 در ایران شاید از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان شروع شود و نهایتا به 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برسد.

جیلی جئومتری G6

هرچند که واردات خودرو برقی جیلی جی 6 به ایران زیاد هم دور از ذهن نیست. چرا که شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا آریزو 5 برقی را با نام فونیکس، راهی خیابان‌های ایران کند؛ پس چه بهتر که شرکت فردا موتورز هم زودتر، رقیب این ماشین را به دست مشتریان ایرانی برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*