یوفوها

ناسا در گزارش جدید خود درباره یوفوها، دوباره همه چیز را انکار کرد

ناسا با انتشار گزارش تیم مستقل کارشناسان اشیای پرنده ناشناس اعلام کرد یوفوها دارای منشا دیگری بوده و با موجودات فضایی ارتباطی ندارند.

طی ماه گذشته شاهدان تایید شده در اجلاس عمومی کنگره آمریکا حضور پیدا کردند و برای نخستین بار از وجود بیگانگان و بازدید آنها از زمین خبر دادند. در حالی که بسیاری منتظر تایید وجود بیگانگان توسط ناسا بودند، اما این سازمان فضایی با انتشار گزارشی اعلام کرد اشیای ناشناس پرنده یا همان یوفوها به موجودات فضایی ارتباطی ندارند و نمی‌توان گفت آنها از سیاره دیگری به زمین آمده‌اند.

تکذیب ارتباط یوفوها با موجودات فضایی

یوفوها

سازمان فضایی ناسا در سال 2022 یک تیم مستقل از کارشناسان را برای ارزیابی نحوه شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات در خصوص یوفوها تشکل داد. این سازمان فضایی اکنون با انتشار نتایج تحقیقات این تیم اعلام کرد هرچند پدیده‌های ناشناخته غیرعادی در سراسر این سیاره رصد می‌شوند و حتی می‌توانند برای کشورها یک تهدید باشند، اما منشا آنها خارج از زمین نیست.

یوفوها

ناسا در این گزارش خود تاکید کرد هیچ مدرکی در خصوص این‌که موجودات فضایی از زمین بازدید کرده باشند، وجود ندارد. این در حالی است که کنگره مکزیک به‌تازگی تصاویر و ویدیوهایی از اجساد بیگانگان را رسانه‌ای کرده که حواشی زیادی را به همراه داشت. همچنین طی سال‌های گذشته پنتاگون نیز چندین ویدیو از وجود یوفوها در آسمان را منتشر کرده که این اشیای پرنده موجود در ویدیوها به هیچ‌یک از ساخته‌های دست بشر شباهت نداشتند.

UFOها همان هواپیما، بالن و پهپادها هستند

با وجود این‌که بسیاری از مردم و محققان طی سال‌های گذشته از وجود اشیای پرنده ناشناس در آسمان، ویدیوهای واقعی را به ثبت رسانده و منتشر کردند، اما دیوید اسپرگل، مدیر تیم مستقل بررسی اشیا پرنده ناشناخته عنوان کرد این پدیده‌ها معمولا هواپیما، بالن، پهپادها، پدیده‌های آب‌وهوایی و سایر ابزارها هستند؛ مثلا بسیاری از افراد بالن جاسوسی چین در آسمان آمریکا را به‌عنوان یوفو گزارش دادند.

یوفوها

دیوید اسپرگل در خصوص دو جسد از بیگانگان که در کنگره مکزیک نشان داده شده نیز عنوان کرد تاکنون آنها را مورد بررسی قرار نداده است، اما بهتر بود دولت مکزیک شرایطی را فراهم می‌کرد تا دانشمندان سراسر جهان آنها را بررسی کنند. وی تاکید کرد البته این گزارش وجود بیگانگان را تکذیب نمی‌کند، بلکه این گزارش نشان می‌دهد تاکنون شواهدی از این‌که موجودات بیگانه از زمین بازدید کرده باشند، وجود ندارد.

UFOs

بیل نلسون، رئیس ناسا نیز در این خصوص عنوان کرد من بر این باورم که خارج از زمین و در این جهان بسیار بزرگ حیات وجود دارد، اما فقط یک تمدن بسیار پیشرفته می‌تواند از زمین بازدید کند؛ زیرا با ما صدها، میلیون‌ها و میلیاردها سال نوری فاصله دارند.