شرایط فروش هایما اس 5

شرایط فروش هایما اس 5 و پژو پارس ایران خودرو در شهریور 1402 اعلام شد

شرایط فروش هایما اس 5 و پژو پارس ایران خودرو در شهریور 1402 اعلام شد. ایران خودرو هایما S5 و پژو پارس XU7P را به‌شکل فروش فوری به بازار عرضه می‌کند.

در جدیدترین اخبار خودرو ، گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات بیستمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو در قالب شرایط فروش فوق‌العاده خودروهای هایما S5 و پژو پارس را با موعد تحویل 90 روزه فقط برای منتخبان اولویت‌های پاییز 1402 اعلام کرد. در ادامه جزئیات شرایط فروش هایما S5 و پژو پارس را در شهریور 1402 مشاهده می‌کنید:

آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فرایند ثبت نام را انجام دادند و نام آنها به‌عنوان بخش اول اولویت پاییز 1402 خودرو پژو پارس و بخش دوم اولویت پاییز 1402 خودرو هایما اس 5 فروش فوق‌العاده به ایران خودرو اعلام شده، همچنین این شرکت برای آنها پیامک ارسال کرده یا در سال فروش اینترنتی ایران خودرو نام آنها درج شده، اجازه ثبت نام در این بخشنامه را خواهند داشت.

شرایط فروش هایما اس 5 و پژو پارس

شرایط فروش هایما اس 5

ایران خودرو در این طرح پژو پارس XU7P را در رنگ سفید و با قیمت مصوب 294 میلیون و 133 هزار تومان به فروش می‌رساند. همچنین امکان خرید هایما اس 5 در رنگ‌های سفید، مشکی آنوس، خاکستری، نقره‌ای و ذغالی با قیمت مصوب 984 میلیون و 290 هزار تومان فراهم شده است. این یعنی هایما اس ۵ همچنان در مقایسه با خودروهایی مانند دایون Y7 خوش‌قیمت‌تر است.  همچنین موعد تحویل این خودروها نیز 3 ماهه اعلام شده است.