پرده هوشمند شیائومی

پرده هوشمند شیائومی با قابلیت تنظیم ارتفاع به بازار آمد

با جدیدترین محصول برند میجیا آشنا شوید؛ پرده هوشمند شیائومی که با قابلیت تنظیم ارتفاع به بازار عرضه می‌شود.

برند میجیا – Mijia به عنوان یکی از زیر برندهای شرکت شیائومی، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند که به نوآورانه و مقرون‌به‌صرفه بودن شهرت دارند. پس از عرضه اخیر لیوان گرمایش الکتریکی قابل حمل، این شرکت اکنون پرده هوشمند شیائومی را معرفی کرده است که در اینجا به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات این پرده هوشمند جدید می‌پردازیم.

پرده هوشمند شیائومی

این پرده با دو طول (1.75-3 متر و 2.2-4 متر) ارائه می‌شود و به لطف مسیر یکپارچه، می‌توان آن را آزادانه در محدوده مشخصی تنظیم کرد. این محصول جدید نیاز به اندازه‌گیری جداگانه را از بین می‌برد و نصب و استفاده از پرده را آسان می‌کند.

پرده هوشمند شیائومی را می‌توان با استفاده از انواع روش‌های هوشمند باز و بسته کرد، مانند دستورات صوتی، برنامه گوشی هوشمند یا زمان‌های برنامه‌ریزی شده. همچنین می‌توانید مانند پرده‌های معمولی آن را به صورت دستی باز و بسته کنید.

این پرده دارای یک موتور تنظیم‌کننده سه سرعته است، بنابراین شما قادر هستید انتخاب کنید که چقدر سریع باز و بسته شود. در واقع گزینه‌های سه سرعته شامل سریع، متوسط ​​و آهسته برای انتخاب وجود دارد.

پرده هوشمند شیائومی

پرده هوشمند شیائومی همچنین دارای یک ویژگی تنظیم سرعت صاف است و می‌تواند به سایر دستگاه‌های هوشمند خانه شما متصل شود. به‌عنوان مثال، اگر قفل درب هوشمند شیائومی همراه با پرده‌های هوشمند را دارید، می‌توانید یک حالت go home mode را تنظیم کنید که به‌طور خودکار پرده‌ها را هنگام باز کردن درب و قفل کردن آن باز و بسته می‌کند.

شما همچنین می‌توانید حالت بیداری و حالت خواب را برای ارتباط با بلندگوی هوشمند شیائومی یا چراغ‌های سقفی هوشمند تنظیم کنید تا هنگام باز شدن پرده‌ها در صبح، موسیقی پخش شود و هنگام بسته شدن پرده‌ها در شب، چراغ‌ها به آرامی خاموش شوند.

قیمت پرده هوشمند میجیا به ترتیب 599 یوان و 699 یوان برای مدل‌های 1.75-3 متری و 2.2-4 متری است. این محصول هم‌اکنون برای خرید از طریق سایت JD.com در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*