فورد رنجر پلاگین هیبرید

فورد رنجر پلاگین هیبرید، پیکاپ جذاب آمریکایی با فناوری‌های جدید از راه رسید

فورد رنجر پلاگین هیبرید با فناوری‌های جدید معرفی شد. در ادامه با مشخصات پیکاپ جذاب آمریکایی Ford Ranger Plug-in Hybrid آشنا خواهیم شد.

پیکاپ آمریکایی فورد رنجر توانست لقب پرفروش ترین پیکاپ اروپا را از آن خود کند و از رقبای اروپایی خود از برندهای رنو، پژو و فولکس واگن سبقت بگیرد. این در حالی است که فورد رنجر بر خلاف رقبای خود در اروپا تولید نمی‌شود و کارخانه‌های فورد در آمریکا، چین، آفریقای جنوبی، ویتنام،‌ آرژانتین و تایلند وظیفه تولید آن را بر عهده دارند.

فورد رنجر پلاگین هیبرید

فورد در سال 1998 برای اولین بار رنجر را در قالب یک پیکاپ وانت سایز متوسط روانه بازارهای جهانی کرد و همچنان تولید آن تا به امروز ادامه دارد. این خودرو در نسل‌های سوم به‌ویژه مدل‌های 2011 تا 2021 توانست در اروپا به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. در همین راستا فورد با هدف افزایش سهم خود در این بازار برای اولین بار نسخه پلاگین هیبرید رنجر را ویژه بازار اروپا طراحی کرده است.

معرفی فورد رنجر پلاگین هیبرید

فورد رنجر پلاگین هیبرید

فورد رنجر مدل پلاگین هیبرید به پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست این شرکت مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 270 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته فورد هنوز مجموع قدرت و گشتاور پلاگین هیبرید را اعلام نکرده، اما طبق ادعای این شرکت نسخه PHEV می‌تواند گشتاوری بیشتر از گشتاور 600 نیوتن‌متری نسخه دیزلی تولید کند.

فورد رنجر پلاگین هیبرید

رنجر پلاگین هیبرید به‌شکل تمام برقی قادر است مسافتی برابر با 40 کیلومتر را بپیماید. ضمن این‌که این خودرو در حالت برقی-بنزینی می‌تواند با وزن 3500 کیلوگرم فرایند یدک‌کشی را انجام دهد. همچنین امکان استفاده از این خودرو به‌عنوان منبع انرژی الکتریکی با خروجی 10 آمپر جریان AC نیز فراهم شده و می‌توان با آن از وسایل برقی استفاده و آنها را شارژ کرد.

 Ford Ranger Plug-in Hybrid

فورد رنجر پلاگین هیبرید از لحاظ طراحی ظاهری به مدل‌های قبلی خود شباهت زیادی دارد. البته طراحان برای این نسخه چراغ‌های LED، جلوپنجره مشکی و رینگ‌های 18 اینچی را در نظر گرفتند. در کابین نیز امکان سفارش پنل پشت فرمان دیجیتالی در کنار نمایشگر لمسی 10 اینچی، 12.4 اینچی و 15.5 اینچی فراهم شده است. نسخه Wildtrak این خودرو نیز از لاستیک‌های عاج‌دار و امکانات ویژه رانندگی آفرود بهره می‌برد.

 Ford Ranger Plug-in Hybrid

شرکت فورد هنوز قیمت نسخه پلاگین هیبرید این پیکاپ پرفروش خود را اعلام نکرده است. البته در حال حاضر مشتریان می‌توانند نسخه استاندارد این خودرو مجهز به پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست 270 اسب بخاری را با قیمت 35 هزار دلاری خریداری کنند. به احتمال زیاد قیمت نسخه پلاگین هیبرید این خودرو نیز حدود 45 هزار دلار خواهد بود. فورد رنجر PHEV قرار است در کارخانه آفریقای جنوبی تولید و به بازارهای هدف عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*