گلکسی زد فولد 5

تماشا کنید: یک روز در دنیای واقعی با گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

گلکسی زد فولد 5، گوشی تاشو محبوب و جدید سامسونگ به دست گجت نیوز رسیده و حالا قصد داریم در یک ویدیو، آن را با همراهی مردم بررسی کنیم.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 به‌عنوان جدیدترین گوشی تاشو کره‌ای‌ها مدتی پیش به‌صورت رسمی معرفی و روانه بازار شد. حالا Galaxy Z Fold 5 به دست ما رسیده و قصد داریم آن را بررسی کنیم. اما در این بررسی، متفاوت از همیشه عمل کرده‌ایم و قصد داریم یک روز در دنیای واقعی را با این گوشی تاشو محبوب باشیم.

در این ویدیو، ابتدا نگاهی به ویژگی‌های گلکسی زد فولد 5 انداخته‌ایم و سپس به میان شهروندان عزیز رفته‌ایم تا ببینیم کاربران عادی درباره این گوشی چه نظری دارند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

ویدیوی بررسی و یک روز در دنیای واقعی با گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

تماشای ویدیو در کانال یوتیوب گجت نیوز

سامسونگ Galaxy Z fold 5 دارای وزن 253 گرم، بدنه شیشه‌ای با پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2، استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، پشتیبانی از قلم، نمایشگر 7.6 اینچی تاشو از نوع AMOLED 2X با وضوح 1812 در 2176 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی تطبیق‌پذیر، نمایشگر کاور 6.2 اینچی داینامیک امولد 2 ایکس با وضوح 904 در 2316 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز، سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری وان یو آی 5.1.1، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اوورکلاک شده، پردازشگر گرافیکی آدرنو 740، حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت تا 1 ترابایت، 12 گیگابایت رم، دوربین سه گانه 50+10+12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی روی نمایشگر کاور و 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر تاشو، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ 25 وات است.

نظر شما درباره ویدیوی بررسی گلکسی Z Fold 5 چیست و درباره این گوشی نیز چه نظری دارید؟ به‌زودی می‌توانید بررسی جامع و کامل گوشی تاشو جدید سامسونگ را نیز در گجت نیوز مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*