امتیاز اسنپدراگون 8 نسل 3

امتیاز خیره کننده اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیک‌بنچ؛ ۵۰ درصد قوی‌تر از نسل قبل

امتیاز شگفت‌انگیز اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیک بنچ، چیپست جدید کوالکام را 50 درصد قوی‌تر از نسل فعلی نشان داده است.

براساس آخرین شایعات، سری گلکسی اس 24 در دو نسخه با پردازنده‌های پرچم‌دار اگزینوس و اسنپدراگون در مناطق مختلف عرضه خواهد شد. با این حال، از قرار معلوم نسخه S24 اولترا تنها با چیپست کوالکام به‌دست مشتریان خواهد رسید. اگرچه کوالکام هنوز به‌طور رسمی از اسنپدراگون 8 نسل 3 در قامت جدیدترین تراشه پرچم‌دار خود رونمایی نکرده است، اما نتایج آزمون اخیر گیک‌بنچ، از قدرت شگفت‌انگیز آن حکایت می‌کند.

امتیاز خیره‌کننده اسنپدراگون 8 نسل 3 در تست گیک‌بنچ

طبق توییتی که حساب کاربری Revegnus منتشر کرده، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 امتیاز چشم‌گیر 7400 را در آزمون چند هسته‌ای گیک‌بنچ برای گلکسی S24 به ارمغان آورده است.

امتیاز اسنپدراگون 8 نسل 3

توییت حساب کاربری Revegnus: پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 گلکسی اس 24 در آزمون چند هسته‌ای 7400 امتیاز کسب کرده است.

در مقام مقایسه، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 که روی سری گلسی اس 23 قرار دارد، در بخش چند هسته‌ای امتیاز 4975 را از گیک‌بنچ دریافت کرده است. این بدان معناست که نسل جدید چیپست کوالکام، تقریبا 49 درصد قوی‌تر ظاهر شده که رقمی قابل توجه است.

با این وجود، علی‌رغم بنچمارک فوق‌العاده چیپست کوالکام، نگرانی‌ها درباره عملکرد اگزینوس 2400 سامسونگ که قرار است قلب تپنده سری S24 معمولی و پلاس باشد، ادامه دارد. اگر این چیپست نتواند با عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 3 رقابت کند، توازن برهم خواهد خورد و اوضاع برای سامسونگ بد می‌شود. به هر روی طی ماه‌های آینده مشخص خواهد شد که تراشه پرچم‌دار آینده این غول کره‌ای چگونه عمل می‌کند.

چیپست جدید اسنپدراگون در اوایل سال آینده برای سری گلکسی اس 24 عرضه خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که نسخه استاندارد این تراشه تا پایان سال جاری در دیگر دستگاه‌های جدید پرچم‌دار به‌کار گرفته شود.